רזי ברקאי צייץ נגד שמירת השבת של עמית סגל

המגיש הוותיק מגלי צה"ל הגיב בציוצים בחשבון הטוויטר שלו נגד הפרשן הפוליטי בשל הביקורת שמתח עמית סגל על חופשתה של הפרקליטה הממונה - בזמן השימוע לנתניהו

תקשורת 6.10.2019 | 19:55

פלאש 90

ליאת בן ארי, הפרקליטה המלווה את תיקי ראש הממשלה בנימין נתניהו, נעדרה מהשימוע בשל חופשה פרטית שנטלה.

עובדה זו, גרמה לרבים בימין להביע תמיהה, ביניהם פרשן חדשות 12, עמית סגל שצייץ בציניות: "ליאת בן ארי מציגה: שימוע בלב פתוח ונופש חפצה".

בציוץ אחר כתב: "היעדרות משימוע לצורך חופשה בדרום אפריקה היא מהלך סביר במקרה שהנופשת לא חשובה או שההליך לא חשוב. כיוון שהנופשת חשובה וההליך חשוב אז מדובר באמת בחוצפה שמעידה: לא משנה מה תגידו שם, אותי לא תשכנעו".

בתגובה, צייץ רזי ברקאי, המגיש הוותיק מגלי צה"ל נגד עמית סגל עם הערה אישית על שמירת השבת של הפרשן הפוליטי המוערך. הגולשים, מיהרו לתקוף את ברקאי בתגובה.

"עמית יקירי. אני מבין שכשאתה יוצא לחופשה מדי סופשבוע גם כשהמדינה מתהפכת זה ממש בסדר כי זה במצוות שמיא. כשליאת בן ארי, באישור היועמ"ש, יוצאת לחופשה משפחתית ונופשת לכמה ימים זו עילה להתגולל עליה. סחתיין", צייץ ברקאי.

בהמשך הוסיף: "תרגיעו. עמית סגל סגר מדפים גם כשקיבל כסף ציבורי (גל"צ) וזה היה בסדר אז וגם היום. אם ליאת בן ארי היתה מבטלת את החופשה סגל היה מהראשונים לצייץ: היא לא תוותר על צ'אנס חייה. לתלות את ביבי".

בתגובה לציוץ הראשון בנוגע לשמירת השבת שלו, הגיב סגל בקצרה: "אחד הציוצים הדביליים".

ממשרד המשפטים נמסר בתגובה לחופשתה של בן ארי: "השימוע נערך בפני היועמ"ש, שהוא הגורם המוסמך להחליט בתיק, וכן נוכחת בו נציגות רחבה של פרקליטים מהמחוז. ממילא היעדרותה של בן ארי היום ומחר לא תפגע בשימוע. השימוע נקבע מלכתחילה לימים רביעי וחמישי, ובן ארי נכחה בימים אלה במלואם. כשבוע בלבד לפני מועד השימוע ביקשו הסניגורים להוסיף ימים. לפנים משורת הדין, הבקשה נענתה ונוספו יומיים לשימוע (היום ומחר). בן ארי יצאה לנסיעה שתוכננה זמן רב מראש, ולא ניתן היה לבטלה - ועל כן היא לא תנכח ביומיים הנוספים".

כיכר השבת

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום