טבריה: חברי המועצה החרדים מבקשים להצטרף לדיון בבג"צ

בעקבות העתירה בבג"צ: חברי מועצת העיר טבריה הגישו בקשה להצטרף לעתירה שהגיש קובי לבג"ץ נגד השימוע לפני ההדחה, זאת לדבריהם "כדי להילחם על משפט הוגן והוצאת האמת לאור". קובי זומן לשימוע לאחר שלא הצליח להעביר תקציב

חדשות בארץ 6.10.2019 | 17:30

דוד כהן, פלאש 90

תשעת חברי האופוזיציה בעיר טבריה מבקשים להצטרף לבג"צ לצד משרד הפנים כמשיבים בעתירה של קובי, ולהילחם על הצדק שלהם.

בהודעה ששלח משרד הפנים לפני כשבועיים לחברי מועצת העיר, הודיע המנכ"ל כהן על פיזור המועצה. הוא הזמין את חברי המועצה להשמיע את טיעוניהם בפניו, גם כן ב-23 באוקטובר. הוא ציין כי מאחר והתקציב לא אושר במועד, על פי פקודת העיריות, על השר להחליט אם למנות ועדה למלא את תפקיד המועצה ואת תפקיד ראש העיר, או את תפקיד המועצה בלבד.

קובי עתר בעקבות כך לבג"ץ בדרישה להוציא צו על תנאי שתמנע את פיטוריו. לטענתו קיים ניגוד עניינים בינו לשר הפנים ארי דרעי ומנכ"ל משרדו הכפוף אליו מרדכי כהן. עוד טוען כי אין באפשרות ממשלת מעבר להדיחו. לדבריו, על משרד הפנים למנות חברי ועדה קרואה שיכהנו לצידו במקום חברי מועצת העיר, וכך יוכל לאשר תקציב.

רפאל טרבלסי חבר המועצה לשעבר אמר בעבר ל"רשת הצפונית": "חברי מועצת העיר פוזרו לאחר שלא אישרו את תקציב העירייה משיקולים מקצועיים. לאחר שבדיון בבית המשפט העליון לצדק לא נשמע קולם, החליטו חברי המועצה לשעבר לשכור את שירותיו של עו"ד בועז בן צור בכדי להילחם על הצדק, הדמוקרטיה והחוק".

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום