ארבעה הומלסים הוכו למוות בתוך שנתם

אמריקה מזועזעת בעקבות הדיווחים בכלי התקשורת בעולם על הכאתם למוות של ארבעה מחוסרי רחוב במנהטן | החשוד שנעצר בן 24, דר רחוב בעצמו הכה את הארבעה באמצעות צינור ברזל בראשם | חמישי מאושפז במצב אנוש

חדשות בעולם 6.10.2019 | 09:21

"תקיפה אקראית" הומלס ישן ברחוב. אילוסטרציה צילום: unsplash

 

ארבעה גברים מחוסרי בית נמצאו ללא רוח חיים, לאחר שהוכו למוות במנהטן בשעות הבוקר המוקדמות של יום שבת, במשטרה מכנים את המקרה "תקיפה אקראית". גבר חמישי נמצא במצב אנוש.

כל חמשת הקורבנות היו גברים שסבלו מחבלות ראש, כך נמסר מהמשטרה. על פי הדיווחים בתקשורת האמריקאית, הגברים ההרוגים ישנו בזמן ההתקפה שאירעה קצת לפני השעה 02:00 לפנות בוקר באזור צ'יינה טאון.

שני עדי ראיה שהיו במקום סיפרו לשוטרים כי גבר בג'קט שחור ומכנסיים שחורים הכה את הקורבנות בראשם עם צינור מתכת מספר פעמים ואז עזב.

גבר בן 24, שנראה כחסר בית, נלקח למעצר, עם צינור המתכת בידיו, כך נמסר ממשטרת ניו יורק.

"נראה כי המניע הוא כרגע רק תקיפות אקראיות", אמר מייקל בלדאסנו, מפקד משטרת דרום מנהטן, והוסיף כי עדיין לא היו שום הוכחות לכך שהקורבנות היו "ממוקדים לפי גזע, גיל, משהו מסוג זה".

גורמי אכיפת החוק זיהו את החשוד בן ה-24 בשם רנדי רודריגז סנטוס. הגורמים לא חשפו את שמם של הנרצחים מכיוון שטרם הושלמו כל האישומים הפליליים.

סנטוס נלקח למעצר, במשטרה אומרים שהוא נעצר לפחות שש פעמים נוספות בשנתיים האחרונות, שלוש פעמים באשמת תקיפה.

אלפי הומלסים ישנים מדי לילה ברחובות העיר ניו יורק, והרוב הגדול הם אנשים הסובלים ממחלות נפש או בעיות בריאותיות חמורות אחרות, כך על פי מחקרים בארצות הברית.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום