סער על יוזמת נתניהו: "כינוס המרכז לא נחוץ, אתמודד בפריימריז אם יהיו"

חבר הכנסת הצהיר לראשונה באופן ברור כי יתמודד על ראשות הליכוד כשהבחירות לראשות המפלגה יתקיימו. בציוץ בעמוד בטוויטר שלו כתב כי כינוס מרכז המפלגה לא נחוץ: "איש לא כופר בתפקידו של רה"מ כיו"ר

פוליטי 5.10.2019 | 23:37

הדס פרוש, פלאש 90

אחרי שצייץ "אני מוכן" והוביל לדרמה פוליטית, גדעון סער מגיב היום (מוצ"ש) ומצהיר כי יתמודד בפריימריז לראשות הליכוד כשיתקיימו. בציוץ בעמוד הטוויטר שלו התייחס סער ליוזמה של נתניהו לכנס את מרכז הליכוד כדי לאשר את היותו המועמד היחיד לראשות הממשלה, ואמר כי כינוס שכזה מיותר.

"כינוס המרכז אינו נחוץ", כתב סער. "איש אינו כופר בתפקידו של ראש הממשלה כיו"ר הליכוד. כשתהיה התמודדות על הנהגת התנועה, כפי שיזם לפני ימים ספורים ראש הממשלה עצמו, אני אתמודד". 

בסביבת רה"מ הגיבו אחרי הודעת סער ואמרו כי "הפוטש בליכוד מת". 

אתמול קיבל נתניהו את הצעתו של יו"ר מרכז הליכוד חיים כץ לכנס את מרכז המפלגה כדי לאשר את היותו המועמד היחיד לראשות הממשלה, ובכך ביטל את הפריימריז המיועדים. על פי הודעת המפלגה, חברי המרכז יתכנסו ביום חמישי הקרוב בגני התערוכה כדי לאשרר שנתניהו הוא המועמד של תנועת הליכוד לראשות הממשלה לכל כהונת הכנסת ה-22.

"כמו כן, ההחלטה קובעת שהליכוד יהיה שותף אך ורק לממשלה שבנימין נתניהו יעמוד בראשה", נכתב בהודעה שנשלחה מטעם המפלגה. "בין אם לכל תקופת כהונתה או לחלק מכהונתה במסגרת רוטציה".

כשדווח לראשונה בחדשות 12 כי נתניהו שוקל לקיים פריימריז, מיהר שר החוץ ישראל כ״ץ להצהיר כי יתמוך בנתניהו במקרה שיתקיימו פריימריז במפלגה. ״אם בגלל סרבנות כחול לבן ופסילתם את נתניהו מלכהן כראש ממשלה יגזר על הציבור לקיים בחירות נוספות, הליכוד כולו יתאחד סביב נתניהו כמועמדו לראשות הממשלה", הודיע כ"ץ. 
 
חברת הכנסת מיכל שיר, אחת המקורבות לגדעון סער, הודיעה במשדר חדשות 12 כי תתמוך בו אם יתמודד על ראשות המפלגה.

mako

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום