התפתחות במעצר הזוג החרדי במולדובה: שוחררו למעצר בית

לאחר שחשפנו בצהריי יום השישי, על אודות מעצרם של בני זוג חרדים במולדובה לאחר שנקלעו למעשה אלימות כלפי דיילת במטוס בדרך חזרתם מאומן לישראל, ל'בחדרי חרדים' נודע כי בפעילות נמרצת, הושג שחרורם הבוקר בעיצומה של השבת | זאת על פי פסק הלכה מיוחד בשל סכנה

חדשות בעולם 5.10.2019 | 20:43

יוסי זמיר, פלאש 90

תקווה לסיום טוב: לאחר שדיווחנו ביום שישי כאן ב'בחדרי חרדים' על אודות מעצרם של זוג חרדים במולדובה, בדרכם חזרה מאומן לישראל, ל'בחדרי חרדים' נודע הערב (מוצ"ש) כי בפעילות נמרצת שהפעיל רבה הראשי של מולדובה הרב פנחס זלצמן בשיתוף עסקני הקהילה האורתודוקסית ברפובליקת מולדובה, שוחררו בני הזוג החרדים למעצר בית בבוקר יום השבת.

על פי אנשי הקהילה, אחד מקרובי משפחתו של הבעל, עישן סיגריה לפני העליה למטוס, דבר שהתפתח לריב עם הדיילות שכלל גם אלימות.

כפי שדיווחנו בערב שבת, זוג חרדים נעצרו במולדובה בחשד שהיכו דיילת במטוס, בדרך חזרתם ארצה לישראל מאומן שבאוקראינה.

כן דיווחנו כי רבה הראשי של מולדובה הרב זלצמן, ביחד עם השליח החב"די הרב מנחם מענדל אקסלרוד. עושים כל אשר לאל ידם להוציאם מהכלא עוד לפני שבת. כאשר על פי פסק הלכה, המאמצים יימשכו גם לתוך השבת ככל ויהיה צורך, וזאת לאור חומרת הכלא המולדבי.

עו"ד נתן רוזנבלט, המטפל במקרה מהארץ, מסר ל'בחדרי חרדים' לאחר שיחות עם העצורים, כי אין להם כל קשר לסיפור, וכי כל פשעם הוא כי ניסו להפריד בין הניצים, כאשר נוסע אחר, שהיה כנראה שתוי, השתולל במטוס.

יצוין כי החוק המולדבי מאפשר לעצרם עד 72 שעות ללא משפט. ולכן המאמצים לשחרורם הסופי, נעשים בכל השדות האפשריים כדי להימנע מלהגיע למשפט שעלול לסבך אותם קשות.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום