נתניהו הצליח לשכנע? "תהיה עבודה משמעותית"

לאחר שני ימי שימוע מתוך ארבעה שיימשכו מחר וביום שני, גורמים בפרקליטות משנים כיוון ואומרים כי יצטרכו לבחון מחדש חלקים בתיקי נתניהו, "תהיה עבודה משמעותית" | על פי דיווחו של כתב המשפט גיא פלג: "ונשמעים צלילים של נקר שמנקר את גזע החשדות החמורים" | בערוץ המתחרה טוענים ההיפך

פוליטי 5.10.2019 | 21:00

לאחר שני ימי שימוע נתניהו / גיא פלג צילום: צלמי פלאש 90

 

לאחר יומיים אינטנסיביים של שימוע בתיקי ראש המשלה בנימין נתניהו, גורמים בפרקליטות משנים כיוון ואומרים כי יצטרכו לבחון מחדש חלקים בתיקי נתניהו, "תהיה עבודה משמעותית".

החל מצום גדליה, למחרת ראש השנה, החל הליך השימוע בתיק 4000, פרשת בזק אלוביץ', בתומה הודיע היועץ המשפטי לממשלה כי החליט לשקול העמדה לדין של נתניהו, בכפוף לשימוע, באשמת שוחד, מרמה והפרת אמונים.

על פי הדיווח של גיא פלג בחדשות 12, ההערכה היא כי קיימת הפתעה גמורה בפרקליטות מהטיעונים של פרקליטיו של נתניהו. בניגוד להערכה בשנים האחרונות כי השימוע יהיה קרקס וללא כל השפעה, גורמים בפרקליטות אומרים כי פרקליטיו של נתניהו הציגו טענות ענייניות, רהוטות ומשמעותיות, ונשמעים צלילים של נקר שמנקר את גזע החשדות החמורים.

על פי אותו הדיווח, בפרקליטות אומרים שתהיה להם עבודה משמעותית אחרי השימוע, ובהנחה שלא יהיו השלמות חקירה - ההערכה היא שחלקים מהתזה ייבחנו מחדש ושלוחות הזמנים בתיקי נתניהו יכולים להשתנות, למרות הכחשת הפרקליטות.

לעומת זאת, גורמים בפרקליטות אמרו לחדשות 13 כי דברי עורכי דינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ביום חמישי, ביום השני של השימוע בתיק 4000, לא הצליחו לשכנע אותם שאין עבירת שוחד בהתנהלותו של נתניהו. עם זאת, הוסיפו כי הדיונים היו ענייניים וטובים על אף שלא הצליחו להפריך את החשדות לקבלת שוחד מצד נתניהו.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום