קלנועית הידרדרה בבית העלמין, 4 נפצעו

תאונה חריגה בנוף הגליל: אישה נפצעה בינוני ו-3 נוספים נפצעו באורח קל לאחר שקלנועית שנסעו עליה הידרדרה לצלע הר. צוותי מד"א חילצו את הנפגעים ופינו אותם לבתי החולים, המשטרה פתחה בחקירה

חדשות בארץ 4.10.2019 | 13:24

דוברות המשטרה

אישה בשנות ה-70 לחייה נפצעה באורח בינוני ושני גברים נפצעו קל לאחר שקלנועית שנסעו בה הבוקר (שישי) בבית העלמין בנוף גליל התהפך לצלע הר.

הדיווח במוקד מד"א התקבל בשעה 09:36. צוותי מד"א שהגיעו למקום איתרו את כלי הרכב וגילו שנסעו עליו ארבעה בני אדם בעת התאונה.

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפצועים טיפול רפואי ראשוני. האישה שנפצעה בינוני פונתה במסוק מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה, ויתר הפצועים פונו לבית החולים האנגלי בנצרת. מהמשטרה נמסר כי שוטרים הגיעו לזירה ופתחו בחקירת נסיבות התאונה.

"כשהגענו למקום ראינו בתחתית הוואדי את הקלנועית הפוכה על צידה וארבעה פצועים בסמוך אליה", סיפר פרמדיק מד"א אסף חן. "ירדנו אליהם עם ציוד רפואי על מנת לבצע הערכה רפואית ראשונית והזנקנו את המסוק של מד"א לצורך פינוי אחת מהפצועות. יחד עם כוחות הכיבוי חילצנו את הפצועים שהיו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות בראשם ובגפיים לאמבולנסים והמשכנו את הטיפול הרפואי. אישה כבת 70 פונתה לבי"ח רמב"ם במסוק מד"א שנחת בסמוך ושלושת הפצועים הנוספים פונו באמבולנס וניידת טיפול נמרץ להמשך טיפול בבי"ח האנגלי."

mako

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום