ב'המודיע' מתגאים: באיאן כבשו את מתחם הטלוויזיה

לאחר שבחצר חסידות באיאן קיימו את הטישים בשטח המיתולוגי שבו שכנה הטלוויזיה הישראלית עשרות בשנים, בעיתון 'המודיע' מתגאים בכך וכותבים במאמר המערכת "לא ייעצר בשום סיטואציה פוליטית כזו או אחרת"

חרדים 3.10.2019 | 11:20

"לא נעצר ולא ייעצר בשום סיטואציה" האוהל של באיאן במתחם רשות השידור צילום: באדיבות המצלם

 

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' לראשונה על הצבת אוהל ענק לטישים במתחם רשות השידור - בניין הטלוויזיה הישראלית לשעבר ברחוב תורה מציון בואכה שכונת רוממה רחוב שרי ישראל, הבוקר (חמישי) עיתון 'המודיע' מתפאר בכך במאמר המערכת. 

אלפי חסידי באיאן ששהו במחיצת האדמו"ר בראש השנה חנכו את האוהל בלילה השני של החג בעת עריכת ה'קידוש' המסורתי, החסידים צעדו מהקלויז עד לרחבת רשות השידור, שם הוקם אוהל ענק שנושא את השם "אוהל אייכלר' תרומת הנגיד ר' ארי אייכלר.

באוהל עצמו יתקיים ביום ראשון מעמד ה'תשליך' וכן הטישים בחג הסוכות ושמחת תורה.

במאמר המערכת הבוקר נכתב תחת הכותרת "מה שהיה בראש השנה בבית רשות השידור", נכתב: "לא באנו לספר על עדת קודש מעטירה שהפרסום אינה מעניינה, באנו לספר על התופעה על המהפך שהמקום המדובר הזה עבר אותו מקום שנקשר בעבר הלא רחוק אל משהו הרחוק מאידישקייט, הרחוק מקיום תורה ומצוות, פינה מקומו למשהו אחר. שונה בתכלית. והאירוע אינו בודד". 

ב'המודיע' כותבים עוד ומרמזים כי ירושלים חרדית "תהליך גאולתן של ישראל לא נעצר ולא ייעצר בשום סיטואציה פוליטית כזו או אחרת".  

"ייתכן שיהיו ימים יותר מורכבים ופחות נעימים, אבל אינם חזות העתיד. להפך, העגלה נוסעת ועם ישראל יזכה לראות דברים גדולים". 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום