אחרי החגים: השר דרעי זימן את ראש עיריית טבריה רון קובי לשימוע

שר הפנים אריה דרעי זימן את ראש עיריית טבריה רון קובי לשימוע בתאריך 23 לאוקטובר. זאת, בעקבות אי אישור תקציב העירייה במועצת העיר. דרעי העניק לקובי ארכה של חודשיים נוספים להעביר את התקציב לאחר שבמשך השנה האחרונה לא עשה זאת

חדשות בארץ 2.10.2019 | 13:09

נועם רבקין פנטון, פלאש 90

השר אריה דרעי זימן את ראש עיריית טבריה רון קובי לשימוע בתאריך 23 לאוקטובר מיד לאחר חג הסוכות. זאת, בעקבות אי אישור תקציב העירייה במועצת העיר.

סאגת אישור התקציב נמשכת מזה מס' חודשים וזאת לאחר שדרעי העניק לקובי חודשיים נוספים להעביר את אישור התקציב על אף שזה לא נעשה במהלך השנה האחרונה.

ההחלטה התקבלה בישיבה שקיים דרעי עם מנכ"ל משרדו מרדכי כהן, אצל לשכת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, ובהשתתפות פרקליט המדינה שי ניצן, המשנים ליועץ המשפטי לממשלה ולפרקליט המדינה וכן מנהל מחלקת הבג"צים. "אנו מצפים מראשי הרשויות וחברי המועצה להעביר את התקציב במליאת המועצה ובכך לאפשר מתן שירותים נאותים לתושבים", אמר דרעי.

קובי אף עתר נגד דרעי אך בית המשפט העליון פסק כי עתירתו של רון קובי נגד כוונת משרד הפנים לקיים לו שימוע תימחק, זאת אחרי ששר הפנים אריה דרעי החליט לתת ארכה של חודשיים לרשויות המקומיות שטרם אישרו את התקציב. כתוצאה מההחלטה של דרעי, חברי המועצות בעריות שטרם אישרו את התקציב חזרו לתפקידם.

"הגענו למסקנה כי העתירה במתכונת כפי שהוגשה מיצתה את עצמה לעת הזו וכי דינה להימחק", כתבו שופטי עליון אסתר חיות, חנן מלצר ומני מזוז, "למען הסר ספק יובהר כי אין באמור לעיל משום נקיטת עמדה כלשהי מצידנו באשר להחלטת המשיבים 1 ו-2 מיום 2019.8.1, וטענות כל הצדדים שמורות להם. בכפוף לאמור לעיל העתירה נמחקת, אפוא, בלא צו להוצאות", לשון השופטים.

חדשות JDN

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום