באמצעות רחפנים: בשעה 12:00 שידור חי מאומן

היום בשעה 12:00, שמונה רחפנים ואמצעים טכנולוגיים ייחודיים יעבירו השנה את אמירת התיקון הכללי העולמי ותפילת האחדות לכל העולם היהודי

חרדים 29.9.2019 | 10:58

ערב ראש השנה תש"פ תיקון הכללי באומן צילום: יוסי גולדברגר

 

בצד ההיערכות להתכנסות היהודית הגדולה בעולם בימי ראש השנה באומן שבאוקראינה על ציונו של הרה"ק רבי נחמן מברסלב זיע"א, נשלמת ההערכות לקראת תפילת האחדות העולמית כשהעם היהודי כולו בכל רחבי העולם היהודי יתאחד היום (ראשון) ערב ראש השנה בחצות היום לאמירת 'תיקון הכללי העולמי' - עשרה פרקי תהילים, שגודל סגולתם ומעלתם גילה רבי נחמן מברסלב.

כידוע בשנים האחרונות הועלה רעיון נפלא לחבר את כלל ישראל כולו לתפילה עולמית אחת, וכך בשעה שבאומן נאספים רבבות השוהים במקום לתפילה כללית בשעת חצות היום של ערב ראש השנה, מתאחד העם היהודי כולו יחד עמם לתפילת רבים.

בעקבות ההדים הרבים להצטרף לתפילה העולמית, הוחלט השנה להסתייע באמצעים טכנולוגיים ייחודיים. כפי שנמסר, שמונה רחפנים משוכללים שהובאו במיוחד מסין לאוקראינה, יעבירו את מעמד התפילה העולמית לעשרות מוקדים בכל העולם, וכך יוכלו רבבות אלפי יהודים לקחת חלק ולהשתתף אישית במעמד האחדות העולמית, ולשאת תפילה נרגשת לפני אבינו שבשמים שעות ספורות לפני שהשנה החדשה תפרוס את כנפיה על היקום.

בשנה שעברה התחברו לתפילה למעלה מיובל מדינות.

כפי שנמסר, הצוות הלוגיסטי המופקד על ארגון התפילה העולמית כבר שוהה באומן, עושה את התיאומים האחרונים ומשלים את הערכות הרבה להוציא לפועל את התפילה ההיסטורית.

באתר 'כל רגע' יועבר השידור לצפייה בשידור חי

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום