ארדן לשר הפנים הגרמני: "יש להפסיק מימון ארגונים הלוקחים חלק ב-BDS"

השר לבטחון הפנים נפגש היום בברלין עם שר הפנים הגרמני והציג לו את ממצאי הדו״ח החדש שחושף את האנטישמיות של ארגוני הBDS. השר ביקש משר הפנים הגרמני לפעול להפסקת המימון של ארגונים הפועלים בגרמניה ולוקחים חלק בפעולות ה-BDS

מדיני 26.9.2019 | 20:31

צילום: BMI an

השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים, גלעד ארדן נפגש היום (חמישי) בברלין עם שר הפנים הגרמני, הורסט זיהופר, והציג לו את הדו״ח החדש של המשרד לנושאים אסטרטגיים, שמוכיח שקמפיין ה-BDS הוא קמפיין אנטישמי שמטרתו חיסול רעיון המדינה היהודית.

השר ארדן אמר לשר הפנים הגרמני כי העלייה המדאיגה במספר האירועים האנטישמיים קשורה קשר הדוק להסתה ולשקרים שארגוני הbds האנטישמים מפיצים באירופה כנגד ישראל וכנגד היהודים ושעל ממשלת גרמניה לפעול בדרכים נוספות כדי לצמצם את פעילותם.


צילום: BMI an

השר זיהופר אמר שביטחונה של מדינת ישראל וקיומה כמדינה יהודית אינם מוטלים בספק ומהווים אחד מהיסודות של גרמניה.

בסיום הפגישה, השרים סיכמו כי המשרד לנושאים אסטרטגיים יעביר באופן שוטף מידע לגבי קשרי הטרור והאנטישמיות של ארגוני החרם בגרמניה ופעילותם תיבחן על ידי משרד הפנים הגרמני.

הפגישה התקיימה לאחר שאתמול הציג השר ארדן לראשונה את הדו״ח בפרלמנט האירופי בבריסל. השר ארדן: ״גרמניה שמה בראש סדר העדיפויות את המאבק באנטישמיות וצריך לפעול כדי שתקציבה לא יממן ארגוני BDS שמפיצים אנטישמיות. ישראל מעריכה את החלטת הבונדסטאג כנגד ה-BDS אולם יש לתרגם את ההחלטה לצעדים בשטח כנגד ארגוני החרם״.

חדשות JDN

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום