דיווחים בסוריה: פיצוצים נשמעו ממערב לדמשק, "מל"ט הופל"

כלי תקשורת ערביים מדווחים על פיצוצים בפרברי דמשק. על פי סוכנות הידיעות סאנ"א בוצעה תקיפה של מטוס בלתי מאוייש באזור עקרבה שסמוך לבירה. לפני כחודש מטוסי קרב של צה"ל תקפו באותו אזור וסיכלו פיגוע שכלל שיגור רחפנים חמושים נגד מטרות ישראליות

חדשות בעולם 19.9.2019 | 21:25

תקיפה בדמשק, ארכיון | רשתות ערביות

מספר פיצוצים נשמעו בגזרת ג'רמאנה ממערב לדמשק, כך דווח הערב (חמישי) בסוריה. הרקע לא ברור, אך על פי חלק מהדיווחים בוצע יירוט של כלי טיס בלתי מאויש מעל עקרבא שבפרברי דמשק. גורם ביטחוני במערך ההגנה הסורי טען: "פתחנו באש לעבר מל"ט לא מזוהה מדרום לדמשק".

מדובר באותו אזור שבו צה"ל סיכל את פיגוע הרחפנים האיראני בחודש שעבר, וחיסל שני פעילי חיזבאללה. מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו את חוליית מחבלים שהתכוננה לשגר רחפני נפץ לאזור רמת הגולן. בעקבות האירוע ההוא, צה"ל פרס סוללות של כיפת ברזל באזור הצפון.

רשת 'סקיי ניוז' בשפה הערבית דיווחה הבוקר כי אתמול אחר הצהריים תקפו כלי טיס, ככל הנראה לא מאוישים, עמדות של מיליציות שיעיות המקורבות לאיראן באזור העיר אל-בוכמאל שבמזרח סוריה, סמוך לגבול עם עיראק. על פי הדיווח, הנשען על גורם ביטחוני בעיראק, בתקיפה נהרגו חמישה בני אדם ותשעה נפצעו.

מקור מהמועצה הצבאית של דיר א-זור מסר שאת התקיפה ביצע מל"ט ששייך להערכתו לקואליציה הבינלאומית או לישראל, וכי מטרת התקיפה הייתה בסיסים של משמרות המהפכה של איראן, חיזבאללה הלבנוני ועוד פלגים עיראקיים. בעיתון "אל-אחבאר" דווח כי בתקיפה נפגעו ארבעה מוצבים שהיו שייכים לחיזבאללה.

חדשות JDN

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום