המוסלמי שדקר אב ובנו: "שכחתי למה"

כחצי שנה לאחר שדקר באמצעות סכין גדולה אב ובנו יהודיים בשוק באמסטרדם, לא הצליח הנאשם להסביר בבית המשפט מדוע דקר אותם ועורך דינו טוען כי מרשו אינו כשיר לעמוד לדין

חדשות בעולם 15.9.2019 | 10:22

לא כשיר לעמוד לדין? סכין גדולה. אילוסטרציה צילום: unsplash

 

הולנדי ממוצא מוסלמי שהואשם בניסיון הריגה של אב ובנו יהודים אמר בדיון בבית המשפט כי "שכח מדוע דקר אותם".

במהלך הדיון הראשון בתיק, ביקשו הקורבנות מהשופט לשקול מניע דתי או גזעני, שלעת עתה אינו נכלל בכתב האישום.

בכרי עבדל גאני, לא הכחיש את כי בחודש מרץ האחרון, דקר את מרטין קולמנס ובנו שרון בשוק מרכזי באמסטרדם, הנאשם עבד בחנות בשוק וניהל בעבר כמה סכסוכים עם הקולמנים ואחרים, שהתלוננו בפני הרשויות על אלימות מצידו.

בדיון שהתקיים ביום חמישי האחרון, הציג עורך דינו של גאני הערכות פסיכיאטריות בפני בית הדין הפלילי באמסטרדם והצהיר כי מרשו לא כשיר נפשית לעמוד לדין על מעשיו, כך דיווחה תחנת הטלוויזיה AT5.

בנוסף לאישום על נסיון ההריגה של קולמנס ובנו שרון, גאני מואשם בתקיפת אשתו של קולמנס. "אני לא יודע מה קרה, זו לא תקופה בחיי שאני רוצה לזכור", אמר גאני בדיון.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בחודש מרץ האחרון אב ובנו יהודים, אשר להם עסק למכירת רהיטים בשוק באמסטרדם נדקרו על ידי מוכר בסמוך אליהם ונפצעו, בראיון סיפר האב כי הדוקר היה כמה חודשים בחו"ל וכשחזר לא סיפר היכן היה והפך למוסלמי אדוק יותר.

מרטין קולמנס ובנו שרון נפצעו באורח קל עד בינוני בשוק באמסטרדם, בו יש למשפחה חנות רהיטים הפועלת מזה עשרות שנים. שרון קולמנס, אשר אמו ישראלית נפצע בגבו, בחזהו ובזרועו, וסבל מאיבוד דם. הם שוחררו לאחר טיפול בבית החולים, עדי ראיה סיפרו כי בכרי עבדל גאני השתמש בסכין גדולה, וכי מוכרים בשוק, שני גברים ממוצא מרוקאי, מנעו ממנו לגרום לפציעות נוספות. לאחר המקרה שב גאני לחנותו, שם המשטרה עצרה אותו.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום