סוף פסוק? הגר״מ מזוז: "החלטתי שלא להתערב"

לאחר שקיבל מכתב נרגש מנשיא 'המועצת' חכם שלום כהן בו הוא דרש מימנו כי יתמוך בתנועת ש"ס ויעשה סוף לסכסוך, הגר"מ מזוז הודיע, כי לא יתמוך באף מפלגה • "כל אחד ייבחר כפי נטיית ליבו"

חרדים 14.9.2019 | 23:35

יעקב נחומי, פלאש 90

שלושה ימים לפני הבחירות, כשטרם באור האם מדובר בהחלטה סופית, ראש ישיבת כיסא רחמים חוזר על דעתו משבוע שעבר ואומר כי הוא אינו מתערב בבחירות וקובע כי לא יתמוך ב'יהדות התורה'.

במכתב שיצא הערב (מוצאי שבת) מביתו של ראש הישיבה, כתב הגר"מ מזוז; "בנוגע לבחירות, הנה לפני כמה חודשים אמרתי להצביע לתנועת ג' שהיא ימנית - חרדית", כותב הגר"מ מזוז, "עכשיו, בפעם הזאת החלטתי שלא להתערב, כל אחד ייבחר כפי נטיית ליבו", כשהוא מוסיף וכותב "ובחרת בחיים למען תחייה אתה וזרעך".

כזכור, הערב (מוצאי שבת) עלה למעונו של ראש הישיבה הגר"מ מאזוז איש העסקים אייל משיח, שהתקבל בחמימות על ידי ראש הישיבה וחתנו, לאחר שהפקיד בידו מכתב שנכתב בכתב ידו של נשיא 'המועצת' הגר"ש כהן בו הוא מבקש להביא סוף לסכסוך וקורא לראש הישיבה לתמוך בסיעת ש"ס בבחירות.

וכך כותב נשיא 'המועצת' במכתב שנחשף כאן ב'בחדרי חרדים' לראשונה: "תקוותי ותפילתי שכבודו בקו הבריאות, גיסי הגאון הגדול רבי שלמה בן שמעון מסר לי בשם כבודו שלא אקפיד עליכם ומסרתי להודיעכם שחלילה לי מלהקפיד, ואני מברך את כולכם באהבה ומתפלל שכבודו יהיה בריא ושלם בעז"ה".

"עתה היא עת צרה ליעקב" פונה נשיא 'המועצת' בכאב, "ולפי מה שאני שומע מנציגינו, ישנה סכנה גדולה שכמותה לא ידענו להקמת ממשלה חילונית כפייתית הזוממת לפגוע בשבת קדוש, בקדושת הכותל המערבי, בשירותי הדת, בכשרות, בנישואין ובכל קודשי ישראל ועל ארץ ישראל להכיר ברפורמיים ולפגוע בכל מוסדות התורה והישיבות ובתלמודי התורה היקרים שלנו רח"ל".

"ומתוך כאבי ויגעי על אשר עלול לבוא. פונה אני לכבודו לקרוא לכל קבל עדתו ושומעי לקחו לבוא לתמוך ולפעול למען תנועת ש"ס הקדושה, תנועתו של מרן מלכא רבינו עובדיה יוסף זיע"א, כדי שנוכל להמשיך לעמוד בפרץ נגד הגזרות ולהגן על קודשי ישראל וארץ ישראל".

"הורתי לשלוחא דרבנן הרב אריה דרעי הי"ו" מפרט חכם שלום במכתבו, "לעמוד בקשר עם ביתך כדי שיפרוש לפנינו את כל הצדדים כהווייתם וישמע את דבריו של כבודו ועצתו וחבירתם לפנינו".

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום