בעיצומה של השבת נתניהו כינס ישיבת חירום

בעיצומה של שבת קודש כינס בנימין נתניהו את אנשי סיעתו כדי לדון בתחקיר עיתונאי שמוכיח כי היו זיפים בבחירות הקודמות שבגינם בנט ושקד לא עברו את אחוז החסימה • "אם תלונות הליכוד היו נבדקות בזמן ישראל לא היתה נמצאת כעת בסבב הבחירות הנוכחי"

פוליטי 14.9.2019 | 20:59

הדס פרוש, פלאש 90

תוך חילול שבת, ראש הממשלה ויושב ראש 'הליכוד' בנימין נתניהו, כינס הבוקר ישיבת חירום בביתו בירושלים. הוא כינס את סיעתו שהתאספה להתייעצות דחופה, בעקבות תחקיר תקשורתי שמעלה חשש לזיופים בבחירות.

על פי דובר 'הליכוד', בעקבות תחקיר של העיתונאי קלמן ליבסקינד, שחשף כי המשטרה בדקה זיופים בנוגע לשתי קלפיות בלבד מתוך שמונים ושתיים כשלטענת הליכוד כתוצאה מכך נפתלי בנט לא עבר את אחוז החסימה ובשל כך נתניהו לא הצליח להרכיב את הממשלה.

בישיבה הדחופה שהתקיימה במעון ראש הממשלה, הגיעו למסקנה כי "הבחירות בישראל נגנבו", כאשר בישיבה השתתפו השרים יריב לוין, אמיר אוחנה, גלעד ארדן ונציג 'הליכוד' בוועדת הקלפי - חבר הכנסת דוד ביטן.

בהודעת הדובר נכתב, כי "בזכות זה בל"ד עברה את אחוז החסימה ו'הליכוד' איבד שני מנדטים. אם תלונות הליכוד היו נבדקות בזמן ישראל לא היתה נמצאת כעת בסבב הבחירות הנוכחי".

דובר 'הליכוד' מסר בעיצומה של השבת, כי ראש הממשלה נתניהו ביקש לכנס ישיבת חירום עם השופט מלצר מיד בצאת השבת כדי להבטיח שלא תהיה גניבת בחירות נוספת בבחירות האלה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום