בכיר 'המחנה הדמוקרטי': "עדיפה ממשלה עם חרדים מאשר עם הליכוד"

יאיר גולן, תקף היום (חמישי) את מפלגת כחול לבן על הצהרתה שלפיה תסכים רק לממשלת אחדות ללא חרדים. לדברי גולן: "הליכוד היא מפלגה מושחתת, מפלגה מסוכנת, שפועלת בצורה נמרצת על מנת להפוך את ישראל למדינה לא דמוקרטית"

פוליטי 12.9.2019 | 19:52

פלאש 90

מועמד מפלגת המחנה הדמוקרטי, יאיר גולן, תקף היום (חמישי) את מפלגת כחול לבן על הצהרתה שלפיה תסכים רק לממשלת אחדות ללא חרדים. בראיון לאולפן ווינט הוא אמר: "זו שגיאה חמורה. ויתור על ניצחון במערכה לפני שהיא החלה. האם למדינת ישראל עדיפה ממשלה שמובלת על ידי המרכז-שמאל ונמצאים בה חרדים, על פני ממשלת אחדות עם הליכוד? אני חושב שחד-משמעית התשובה היא חיובית".

"הליכוד היא מפלגה מושחתת, מפלגה מסוכנת, שפועלת בצורה נמרצת על מנת להפוך את ישראל למדינה לא דמוקרטית. ולכן הליכוד צריכה ללכת הביתה".

לדברי גולן, "אנחנו יוצאים למאבק. גם אם הוא יהיה ארוך, בסוף ננצח. המאבק הוא על דמותה של מדינת ישראל. מדינת ישראל נמצאת בתהליך מתמשך של שחיקה בנורמות הדמוקרטיות שלה. שמעתי הבוקר את ראש הממשלה, דברי שקר פחדניים מתחילתם ועד סופם. לחימה עיקשת נגד בתי המשפט, לחימה עיקשת במשטרה, מלגלג וצוחק עליה, פעולות נגד היועמ"ש ופרקליטות המדינה. נתניהו פועל נגד שלטון החוק ולכן אסור לשבת עם הליכוד".

גולן התייחס גם למתיחות בדרום ואמר: "אני לא מאמין לנתניהו בכלל. אני מאמין בעיקר שביחס לעזה אין מדיניות, וזה הדבר הטראגי. אחרי כל מבצע יצאו תנאים טובים להסדרה מדינית או למהלכים שהם לא מהסוג הצבאי. ממשלת ישראל, פעם אחר פעם, במקום לקחת את ההישג הצבאי ולתרגם אותו להישג מדיני, לא עשתה דבר, ולכן כל ההישג הצבאי בעצם יורד לטמיון".

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום