דרמה בכסא רחמים: הרב הבכיר בתמיכה פומבית במפלגת ש״ס

חשיפה: לאחר שהיה ממקימי תנועת ׳יחד׳ הרב רפאל כהן מבכירי רבני כסא רחמים חוזר לסיעת ש״ס וחותם על מכתב תמיכה רשמי בו הוא מביע תמיכה פומבית בתנועת ש״ס לקראת הבחירות הגורליות • כל הפרטים

פוליטי 12.9.2019 | 13:10

"לנוכח הסכנה על עולם התורה" הדינר היוקרתי של כסא רחמים צילום: עזרא טרבלסי

 

חשיפה: לאחר שהיה ממקימי תנועת ׳יחד׳ הרב רפאל כהן מבכירי רבני כסא רחמים חוזר לסיעת ש״ס וחותם על מכתב תמיכה רשמי בו הוא מביע תמיכה פומבית בתנועת ש״ס לקראת הבחירות הגורליות שתמיכתו שווה מספר גולות ניכר מאנשי מסודות כסא רחמים בהערכה של כ-3,000 קולות.

על מכתב מיוחד של מוסדות ׳יתד התשובה׳ כותבים הרה״ג דוד סולימן ראש הכוללים ומנכ״ל המוסדות ר׳ מיכאל עייש מי שהיה מספר 3 ברשימת ׳יחד׳: ״לנוכח הסכנה הגדולה המרחפת על עולם התורה, בשם ראש הישיבה הגר״ר כהן להתגייס ולפעול בכל הכוח בבחירות הקרובות למען תנועת ש״ס שהוקמה ע״י מרן הרב עובדיה יוסף זצ״ל ובהנהגת מועצת חכמי התורה ובראשם מרן ראש הישיבה חכם שלום הכהן שליט״א״.

"לנוכח הסכנה על עולם התורה". המכתב שפורסם

עוד כותבים מוסדות ׳יתד התשובה׳ במכתב - ״כל אחד ואחד צריך גם לפעול לשכנע ולהצביע אך ורק לתנועת ש״ס. זה המקום לברך את יו״ר התנועה השר הרב אריה דרעי שיתן ה׳ ויצליח לקדש שם שמיים וימשיך לדאוג לכלל עם ישראל להמשיך את פריחת עולם התורה״.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום