כך ניסו צעירים להבריח פלאפונים למחבלים בכלא

צעירים "טעונים" במכשירי פלאפון בתוך גופם הביאו עצמם להיעצר על ידי כוחות הביטחון במטרה להחדיר לבית הכלא את המכשירים לאסירים ביטחוניים

חרבות ברזל 11.9.2019 | 12:17

"עצורי רקק" הפלאפונים שהוברחו צילום: דוברות שב"ס

 

נמשכים נסיונות החדרת פלאפונים לתוך בתי הסוהר הביטחוניים באמצעות "עצורי רקק" שנעצרים בעבירות שוליות במטרה להישלח לתוך הכלא.

העצורים, שברובם צעירים או קטינים, מביאים עצמם להיעצר על ידי כוחות הביטחון בעבירות שוליות כשבתוך גופם מוסלקים טלפונים זעירים וכרטיסי סים. מטרתם או מטרת השולח שלהם, היא להצליח ולהחדיר את המכשירים שבגופם לתוך האגפים ולהעביר את ציוד התקשורת לאסירים ביטחוניים בתוך הכלא ולהשתמש בהם להכוונת טרור בישראל.

מכשירים זעירים. צילום: דוברות שב"ס

בשירות בתי הסוהר מזהים בתקופה האחרונה עלייה בנסיונות החדרת טלפונים וכרטיסי סים לבתי הכלא בדרכים שונות, לרבות בתוך הגוף. מתחילת שנת 2019 נתפסו ע"י סוהרי שב"ס 168 מכשירי פלאפון שיועדו לשימוש אסירים ביטחוניים.

ביומיים האחרונים בלבד, סיכלו סוהרי בית הסוהר עופר שני נסיונות להחדרת פלאפונים בתוך גופם של צעירים המשויכים לארגוני טרור שונים. עם קבלתם למעצר בבית הסוהר עוררו העצורים את חשדם של הסוהרים.

לאחר תחקור ובדיקה של שני העצורים, הם פלטו מגופם בסך הכל 12 פלאפונים זעירים וכרטיסי סים. נפתחו כנגדם תיקי חקירה והם הועברו לבידוד עם כניסתם למעצר.

מפקד בית סוהר עופר, גנ"מ רפי ג'נה אומר כי "הנסיונות להחדיר פלאפונים וציוד אסור לבית סוהר עופר ממשיכים כל העת ובכל דרך. בעזרת חיישנות ועבודה מקצועית של הסוהרים אנו מסכלים את הנסיונות להחדרת הטל"סים ומונעים את המשך הכוונות הפח״ע מתוך בית הסוהר".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום