"הצהרה דרמטית": נתניהו יפרוש מהפוליטיקה?

כיצד תיראה ה״הצהרה הדרמטית״ של נתניהו היום בשעה 17:00? • האם יודיע על פרישה קרובה מהחיים הפוליטיים? הסכם עם עוצמה יהודית? • עיתונאים, פוליטיקאים ומקורבים של נתניהו מעריכים

פוליטי 10.9.2019 | 15:09

יונתן זינדל, פלאש 90

מוקדם יותר היום (שלישי) שיגרה לשכתו של נתניהו הודעה ולפיה ״ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו ימסור הצהרה דרמטית בשעה 17:00 בכפר המכבייה״.

בדף הטוויטר הרשמי של ראש הממשלה, ההודעה נוסחה בצורה מעודנת יותר והוחלפה מ״הצהרה דרמטית״ ל״הצהרה מיוחדת״. כך או כך, המערכת הפוליטית-תקשורתית כמרקחה מאז שיגור ההודעה ולא מעט עיתונאים ופוליטיקאים מנסים לנחש על מה תהיה ההצהרה. חלקם הרחיקו לכת עד כדי פרישה של נתניהו מהמירוץ.

השר לשעבר מטעם הליכוד וקדימה רוני בראון, העריך: ״נשמע כמו הודעת פרישה ‏׳איני יכול עוד׳?״

העיתונאי שמעון ריקלין, הנחשב מקורב לראש הממשלה, רימז כי ייתכן שנתניהו יודיע על קדנציה אחרונה: ״אם נתניהו יודיע הערב שזו הקדנציה האחרונה שלו.
‏זה יהיה הפסד ענקי לעם ישראל. ‏אבל יבטיח את נצחון הימין בבחירות הקרובות״.

יוסי שלום, אחד מאנשי הקמפיין של נתניהו, שעובד בצמידות לו ויודע בדיוק מה תוכן ההודעה, כתב: ‏״לא ממליץ לאף אחד למצמץ״.

‏העיתונאי החרדי יעקב ריבלין: ״גם אם נתניהו יודיע היום על שינויים במודל החיזוי של השירות המטאורולוגי הוא כבר עשה את שלו. שבע שעות של ניחושים והשערות שתופסים את הכותרות״.

נזכיר, בפעם הקודמת שאנשי ראש הממשלה הבטיחו ״הצהרה דרמטית״ והסעירו את הרוחות (7.1.19) - לא קיבלנו אלא הצהרה משעממת על ענייניו המשפטיים של נתניהו. בוודאי להשוואה לציפיות. האם גם הפעם זה ייגמר כך? בשעה 17:00 נדע את התשובה. מה שבטוח, אם גם הפעם מדובר בספין, יתברר בדיעבד שנתניהו שוב הצליח לאלף את התקשורת ושוב עם אותו תרגיל.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום