ארדן: "אם תפתח חקירה נגד גנץ, שיסיר את מועמדותו לראשות הממשלה"

השר ובכיר הליכוד גלעד ארדן התייחס הבוקר בראיון לביקורת על עיתוי חשיפתו של נתניהו את אתר הגרעין באיראן, ותקף את מתחריו מכחול לבן: "פשוט אין להם את זה. אותם הדברים אמר לפיד כשנתניהו חשף בתיאום עם המוסד את ארכיון הגרעין

פוליטי 10.9.2019 | 14:24

רועי אלימה, פלאש 90

בכיר הליכוד השר גלעד ארדן תקף הבוקר בחריפות את יאיר לפיד בכיר בכחול לבן בראיון לאיילה חסון ברדיו 103 וזאת על רקע הטענה שלו אמש כי נתניהו משתמש במידע מודיעיני לצורכי תעמולה פוליטית, וטען כי לחשיפה של נתניהו אין קשר לבחירות. "יש חשיבות לחשוף את העובדה שהאיראנים ממשיכים לשקר בעיתוי הזה".

לדבריו, "הליכוד היא מפלגה דמוקרטית וחברי הליכוד בחרו בפריימריז את בנימין נתניהו לראשות המפלגה. אם הציבור יאמר שהוא בוחר בביבי אז הם יכתיבו לליכוד אם הוא ימשיך לכהן או לא? אני רוצה שבני גנץ יודיע שאם היועץ יחליט לפתוח בחקירה פלילית כנגד המימד החמישי, שהציגה מצג שווא למשטרה כאילו יש לה לקוחות עבר, הוא יודיע שהוא מסיר את מועמדותו. אין לנתניהו כתב אישום והם פוסלים אותו מלהיות ראש הממשלה או שותף קואליציוני".

במהלך הראיון התייחס ארדן להחלטתו שלא להתמודד על משרת שגריר ישראל באו"ם ואמר, "היועץ המשפטי לממשלה היה מאוד נחרץ בחוות דעתו שמינוי שגריר ישראל באו"ם הוא הכרחי וניתן לבצע אותו גם בתקופת בחירות. בסופו של דבר החלטתי שבסיטואציה הפוליטית הקיימת, כשיש סכנה ממשית לשלטון הימין והליכוד, אני רוצה לרתום את היכולות שלי לשכנוע ולנאום בכנסים. כעת אני פוגש את הציבור ערב ערב כדי לשכנע".

בהמשך דבריו אמר ארדן כי "השידור של דברי ראש הממשלה היה באתר הרשמי של משרד ראש הממשלה וכל גורם, בין אם פוליטי או לא, יכול היה לשתף אותו, כולל הליכוד שמתגאה בפעילות הממלכתית שמבצע ראש הממשלה. זה טבעי ששבוע לפני בחירות כל המפלגות יעלו בקמפיינים במועד הזה. שכחול לבן ידברו על התחלופות שהם מציעים בכל התחומים שיש להם ביקורת במקום לייבב ולהתלונן. שיציעו אלטרנטיבה".

"את אותם הדברים אמר לפיד לפני שנה וחצי כשראש הממשלה חשף בתיאום עם המוסד את ארכיון הגרעין האיראני. אזרחי ישראל יודעים היטב שמדובר במערכה מתגלגלת מול מדינת רשע כמו איראן. למערכה הזו יש חלק מתקפתי וחלק תודעתי על מנת לחשוף את השקרים ואת מתקפת החיוכים שהחלה בתקופת רוחאני וזריף. ראש הממשלה הוא היחיד שמוביל את המערכה התודעתית הזו בזמן שיאיר לפיד ובני גנץ כשלו בהבנת האיום והמציאות. הם הרי תמכו בהסכם הגרעין שהוביל הנשיא אובמה".

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום