ליברמן: "אתנגד לחוק המצלמות. מדובר בניסיון לגניבת הבחירות"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אומר הבוקר, כי יתנגד בתוקף לחוק המצלמות וטוען כי לא מדובר בחוק פיקוח על הבחירות, אלא בניסיון לשבש אותן • "זה לא חוק פיקוח על הבחירות זה חוק שיבוש בחירות וחוק גניבת בחירות". נדרוש המצלמות יוצבו אך ורק על ידי נציגים מוועדת הבחירות"

פוליטי 9.9.2019 | 10:16

יונתן זינדל, פלאש 90

לקראת פתיחת הדיונים בנוגע לחוק המצלמות היום. ליברמן מכנס מסיבת עיתונאים ומודיע כי יתנגד לחוק המצלמות "לא יתכן שהבחירות יפוקחו על ידי מיליציה פרטית של נתניהו".

בדבריו אמר יו"ר 'ישראל ביתנו': "אנחנו רוצים פה לחדד את כל האירועים והמסרים לקראת ההכרעה בנושא חוק המלחמות, ישראל ביתנו מאוד תומכת בפיקוח על הבחירות אבל אנחנו תומכים בפיקוח אחיד בכל המקומות על ידי גורם ממלכתי אחד. אנחנו בעד הצבת מצלמות גם במגזר הערבי וגם במגזר החרדי".

"מה שעושה נתניהו" מוסיף ליברמן, "זה לא חוק פיקוח על הבחירות זה חוק שיבוש בחירות וחוק גניבת בחירות".

עוד האמר ליברמן, כי "ברור שנתניהו מתואם עם איימן עודה, יש תיאום בין הליכוד והרשימה המשותפת הם שניהם מרוויחים מחוק המצלמות שיעלה, כל החוק המהלך הזה נועד אך ורק לשבש את הבחירות".

"נדרוש מיושב ראש סיעת הליכוד שהוא יתמוך בהסתייגות של 'ישראל ביתנו' שהמצלמות יוצבו אך ורק על ידי נציגים מוועדת הבחירות במקומות שהשופט יחליט שזה חייב להיות גישה לכל המגזרים ולכל המקומות. אם רוצים לפקח על הבחירות אנחנו שוצפים אם רוצים לשבש את הבחירות נעשה הכל על מנת למנוע שיבוש בחירות וגניבת התוצאות", סיים ליברמן.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום