דיווח: בכיר בחיזבאללה נמצא ללא רוח חיים בביתו בביירות‎

אחראי הביטחון של הארגון, עלי חאטום, נמצא ירוי בביתו שבביירות - כך מדווחים כלי תקשורת שונים בעולם הערבי. נסיבות מותו של הבכיר נבדקות. המקרה אירע כשברקע המתיחות בין ישראל לחיזבאללה בתקופה האחרונה

חדשות בעולם 8.9.2019 | 21:38

מתוך טוויטר

חיסול מסתורי או התאבדות? בכיר חיזבאללה נמצא הערב (ראשון) ירוי בביתו ברובע בורג' אל-ברנג'ה שבביירות, אזור שנמצא מדרום לרובע הדאחייה, שנחשב למעוז חיזבאללה בבירה הלבנונית - כך מדווחים הערב (ראשון) כלי תקשורת שונים בעולם הערבי.

על פי אחד הדיווחים, הבכיר שנמצא ירוי הוא השייח' עלי חאטום, ששימש אחראי הביטחון של ארגון הטרור הלבנוני. הנסיבות שהובילו למותו נבדקות - וטרם ברור האם מדובר בחיסול או בהתאבדות. 

המקרה עליו דווח הערב מתרחש כשברקע מתיחות שיא בין ישראל לארגון הטרור חיזבאללה ולבנון. רק שלשום הזהיר נשיא לבנון, מישל עאון, כי ישראל תישא בתוצאות של כל תקיפה במדינתו.  גורם בלשכתו של הנשיא מסר כי "כל התקפה על לבנון תיענה בהגנה עצמית לגיטימית שישראל תישא בכל השלכותיה".

דבריו של הנשיא הלבנוני מגיעים לאחר החשיפה של צה"ל בשבוע שעבר, לפיה קיים בשטח לבנון אתר המיועד לייצור ולהסבת טילים מדויקים שמפעיל חיזבאללה בסמוך לעיירה נבי-שית. המתקן הוקם תחילה בשנים האחרונות כאתר לייצור אמצעי לחימה בהובלת אירן וחיזבאללה.

mako

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום