ברכב הגנוב ממד"א אותרו ארבעה אופנועים

בסמוך לכניסת השבת דווח למשטרה על רכב חשוד שעושה דרכו לכיוון מעבר עופר. המשטרה נערכה במקום והתברר לה כי הרכב המסחרי נגנב ממד"א. החשוד פרץ את המחסום ולאחר מכן החשוד קפץ מהרכב ונפצע כשניסה להימלט

חדשות בארץ 8.9.2019 | 14:49

בכניסת שבת אמבולנס ואופנועים גנובים צילום: דוברות המשטרה

 

ביום שישי האחרון בסמוך לכניסת השבת, דווח למשטרה על רכב מסחרי חשוד שעשה את דרכו ממרכז הארץ לכיוון מעבר עופר (ביטונייה). הכוחות נערכו במקום, אך הרכב המסחרי שהתברר שנגנב מחניון של מד"א במרכז הארץ, פרץ את מעבר עופר והמשיך בנסיעה לעבר חסימה שביצעו לוחמי מג"ב בצומת גבעת זאב.

הרכב נעצר במקום וחשוד שנהג עליו החל בבריחה רגלית במהלכה קפץ מגובה של כ-5 מטרים וכתוצאה מכך נפצע באורח קל ופונה לטיפול רפואי בבית החולים שערי צדק בירושלים שם התגלו שברים בגפיו.

האופנועים הגנובים בתוך האמבולנס. צילום: דוברות המשטרה

את מעצרו ביצע לוחם שקפץ אחריו וכתוצאה מכך נפצע גם כן באורח קל ולאחר טיפול רפואי בבית החולים שוחרר. בבדיקה ברכב המסחרי התגלו ארבעה אופנועים גנובים מהשבוע האחרון מאזור גוש דן. כאמור בנוסף הרכב המסחרי נגנב גם הוא ושימש בעברו כרכב של מגן דוד אדום.

האמבולנס הגנוב ממד"א. צילום: דוברות המשטרה

הנהג החשוד, הוא תושב הכפר הפלסטיני ברדלה (14 ק"מ דרומית מבית שאן) בשנות ה-30 לחייו, והממצאים הועברו להמשך חקירה במשטרת ישראל.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום