'עוצמה' עתרה נגד 'ימינה': מפיצים כזבים

הקרב על הקול הדתי, מגיע לידי עתירה שהגישה הלילה 'עוצמה יהודית' נגד מפלגת האחות 'ימינה' בטענה כי האחרונים "מפיצים הודעות כוזבות" | בן גביר: "העתירה הזו תשים סוף להתנהלות המחפירה והמכפישה של בנט ואנשיו"

פוליטי 6.9.2019 | 09:19

"התנהלות מחפירה" נפתלי בנט/איתמר בן גביר צילום: הדס פרוש/יונתן זינדל, פלאש 90

 

מפלגת 'עוצמה יהודית' בראשותו של עורך הדין איתמר בן גביר, עתרה הלילה (שישי) ליו"ר וועדת הבחירות השופט חנן מלצר, נגד מפלגת 'ימינה', זאת בעקבות הודעות כוזבות שנשלחו אמש (חמישי), בהן נכתב כי על פי הסקרים בערוצים 12 ו-13, 'עוצמה יהודית' צוללת בשני מנדטים, בעוד שעל פי הסקרים ההם, 'עוצמה יהודית' מקבלת בין שלושה ל-3.5 מנדטים.

בנוסף, ולמרות חוקי הבחירות, מסרי התעמולה הכוזבים מופצים ללא אמצעי הזיהוי הנדרשים בחוק.

ב'עוצמה יהודית' אומרים כי מי שאחראי להודעות האלו הם מפלגת 'ימינה', שבשבועות האחרונים מנהלים קמפיין חסר תקדים נגד 'עוצמה יהודית'.

לדברי יו"ר 'עוצמה יהודית' עו"ד איתמר בן גביר: "ככל שאנחנו מתקרבים יותר ויותר אל אחוז החסימה, הלחץ במפלגת ימינה עולה, וכך גם רמת הקמפיין שלהם נגדנו. הערב הגיעו בימינה לשיא חדש שבו הוציאו הודעות כוזבות ושקריות נגדנו".

בן גביר הוסיף: "לא יתכן שבימינה יתחבאו מאחורי מספרים חסויים וירמו את הציבור בנתונים לא נכונים. העתירה הזו תשים סוף להתנהלות המחפירה והמכפישה של בנט ואנשיו".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום