שיפור במצבו של החייל שנפצע בראשו מאבן

שיפור במצבו של החייל דניאל מרדר, שנפצע שלשום מאבן שפגעה בראשו במשחק במוצב בצפון. מצבו מוגדר כעת בינוני, והוא הועבר מטיפול נמרץ נוירוכירורגי אל המחלקה

חרבות ברזל 5.9.2019 | 12:49

באדיבות המשפחה

לאחר שעבר ניתוח מציל חיים, נותק החייל דניאל מרדר, שנפצע בראשו מאבן, מהמכשירים באופן הדרגתי ומצבו השתפר משמעותית - כך מעדכנים היום (חמישי) מהמרכז הרפואי לגליל.

החייל, שהיה מורדם ומונשם למעלה מעשרים שעות, הועבר היום, בסביבות השעה 11:00, כשהוא במצב בינוני ויציב, מטיפול נמרץ נוירוכירורגי אל המחלקה.

מנהל המחלקה הנוירוכירורגית, פרופ' ז'אן סוסטיאל: "הפצוע הגיע אלינו במצב קשה, עם שבר בגולגולת ודימום תוך מוחי, והוכנס בדחיפות לניתוח מציל חיים, שנמשך כשעתיים וחצי, במטרה להביא לעצירת הדימום התוך מוחי. מצבו של הפצוע השתפר מאוד מאז הניתוח והוא מתקשר עם משפחתו".

אחותו, דיאנה רויטמן מרדר, טענה בשיחה עם כלי התקשורת כי "לקח שעות עד שהוא פונה לבית חולים. הם היו בשטח בלי טלפונים, כאב לו הראש והוא שמע צפצופים. הוא יצר קשר ואמר שלא מאמינים לו, כי לא איבד את ההכרה. רק אחרי שהקיא שבע פעמים לקחו אותו אחרי שעות לבית החולים זיו ורק בלילה אחרי CT העבירו אותו לבית החולים בנהריה".

היא זעמה: "הם במלחמה מול אויב, חיזבאללה לא מצליח לפגוע בנו ואחי נפצע קשה ממשחק מטופש הזוי ומיותר של חיילים משועממים בשטח. איפה המפקדים? זה מאד עצוב".

מדובר צה"ל נמסר: "נפתחה חקירת מצ"ח בנושא, ועם סיומה יועברו הממצאים לפרקליטות הצבאית. בנוסף, האירוע יתוחקר על ידי מפקדי היחידה וגורמי הרפואה".

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום