ב'וואלה' פרסמו פייק ניוז ותדלקו הסתה נגד חרדים

באתר 'וואלה' פרסמו כי נוסעת הורדה מטיסה בגלל שהייתה לבושה שלא בצניעות והטייס היה דתי • אולם, איתי בלומנטל פרסם כעת, כי הטייס אינו דתי ואינו חרדי

חדשות בארץ 4.9.2019 | 20:33

ארכיון | משה שי, פלאש 90

באתר 'וואלהnews' פרסמו היום (רביעי) כי נוסעת הורדה מטיסה בגלל שהייתה לבושה שלא בצניעות והטייס היה דתי.

באתר נכתב כי "הנוסעת, גבי קראוס, רכשה מחברת ארקיע כרטיס טיסה "סטנד ביי" מאילת לתל אביב, וכשהגיע מועד העלייה למטוס, היא נקראה לדלפק ונאמר לה כי לא נותרו מקומות פנויים בטיסה וכן כי ניתן יהיה להטיס אותה בקוקפיט. עם זאת, הנוסעת התבקשה להחליף את לבושה "מטעמי צניעות", ולארגן לעצמה "נעליים וכיסוי כתפיים".

מי שקפצה על המציאה, היתה כמובן שדולת הנשים, שמיהרה להגיב באומרה, "באופן יומיומי אנחנו שומעות ומקבלות פניות על מקרים מעין אלו - שבהם אישה מושפלת או מודרת מהמרחב הציבורי רק בגלל שהיא אישה. טייס שלא מסוגל למלא את תפקידו "מטעמי צניעות" הוא זה שצריך לפנות את הכסא שלו, ואף נוסעת לא צריכה לכסות את עצמה בעבורו".

מי שהצטרף לחגיגה, היה כמובן עמוד הפייסבוק 'ישראל חופשית', שמסית באורח קבע נגד החרדים, וגם הם מיהרו לתקוף כשכולם יודעים את מי ולמי הם מתכוונים.

אולם, כתב התחבורה והתעופה איתי בלומנטל מאתר ynet, פרסם, כי הטייס אינו דתי ואינו חרדי.

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב בלומנטל, "‏חברים, כך נראה פייק - ניוז מוחלט. הטייס לא חרדי ולא נעליים. מדובר בקברניט ממוצא דרוזי (ומקסים) מאחד הכפרים בצפון".

עוד כתב בלומנטל כי, "אחד מהקולגות שלו סיפר לי כי הקצין הראשון היה זה שביקש למנוע מהקברניט מבוכה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום