"אל תגיעו, קובי מחכה לכם": הערב שוב כינוס מועצת העיר טבריה

חברי מועצת העיר טבריה שנותרו באופוזיציה הפיצו הודעות לציבור כשהם מבקשים שלא להגיע לבניין העירייה הערב במהלך ישיבת המועצה וזאת בכדי לתת להם לנהל ישיבת תקציב עניינית, "ולא לאפשר לקובי את התענוג לפגע ולהשתלח בהם"

חדשות בארץ 3.9.2019 | 17:16

דוד כהן, פלאש 90

כמה מחברי מועצת העיר שלא נכנסו לקואליציה העירונית בראשות רון קובי פנו היום לציבור החרדי, שלא להגיע הערב לישיבת התקציב שתתקיים בבניין העירייה.

את בקשתם נימקו בכך שהם מעוניינים לקיים ישיבת תקציב עניינית וללא רעשים והתלהמות באולם הדיונים, וכדי למנוע פרובוקציות בהן לטענתם ישמח רון קובי להשתמש לטובתו האישית.

כזכור, קובי השתמש בשתי העתירות שהגיש לבג"צ בתמונות הניצחון של הקהל החרדי בהצבעות התקציב. בעתירה הראשונה יישרו שופטי בג"צ קו עם בקשתו של קובי, ואפשרו לו בהחלטתם להעביר תקציב עד תחילת אוקטובר וללא חברי המועצה שהוגדרו על ידם כ"לעומתיים".

גם בעתירתו השנייה של קובי לבג"צ נגד החלטת השר דרעי להשיב את הגלגל לאחור ולהחזיר את חברי המועצה לתפקידם, טען קובי והדגיש בפני השופטים את 'תמונת הניצחון' של החרדים, אותם "השבאבניקים של אריה דרעי" למרות זאת, דחו השופטים בפעם השנייה את עתירתו של קובי ואפשרו את שובם של חברי המועצה לישיבות התקציב.

אמש גילו חברי המועצה שנכחו באולם הדיונים כי עיריית טבריה החליפה את מערכת הסאונד באולם, ומשכך הסיקו שקובי מתכנן בין היתר ל'חגוג' הערב עם המיקרופון בידו ולעורר פרובוקציות מול הציבור החרדי שיגיע.

משכך הפיצו כאמור חברי המועצה הודעות כשהם מבקשים שלא להגיע לבניין העירייה, בכדי לתת להם לנהל ישיבת תקציב עניינית, "ולא לאפשר לקובי את התענוג לפגע ולהשתלח בהם", כלשון חברי המועצה.

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום