בזמן שישנו: פרצו לבתי החרדים ובזזו שלל

תושבי לייקווד החרדים חוששים, לאחר שבשבת האחרונה פרצו שודדים לכמה בתים, בזמן שדייריהם ישנו ובזזו שלל יקר ערך | הם מלינים על כך שנפתחות חקירות, אך חשודים לא נעצרים והשלל לא מושב אליהם  

חדשות בעולם 2.9.2019 | 07:15

Pixabay

פרצו לבתים בזמן שהדיירים ישנו, וגנבו כסף ותכשיטים. בליל שבת האחרון, פרצו גנבים לכמה בתים בשכונות החרדיות בלייקווד ורוקנו מזומנים, תכשיטים ודברי ערך נוספים. הגנבים נכנסו לבית אחרי שהדיירים נרדמו, הם השתמשו במברג פשוט בכדי להיכנס לתוך הבתים. המשטרה פתחה בחקירה.

לאחר הפרסום על הגניבות באתר 'לייקווד סקופ', עשרות תגובות של גולשים מהאזור הגיבו לדיווח. וכתבו כי הם מקווים שהמקום לא יהפוך למערב הפרוע. כמו כן גולשים התלוננו, כי תמיד "המשטרה פותחת בחקירה". אך אף פעם אין "דיווח על תפיסת חשודים".

גולש אחר הגיב, "פרצו לנו לבית, גנבו לנו כסף ותכשיטים, עצוב". גולש אחר קיווה שהם לא יצטרכו לישון עם אקדח מתחת הכרית בליל שבת.

גולש אחר הגיב, כי "אין שבת אחת בלי לפחות פריצה אחת לבית, זה לא יפסק, אלא אם פעם אחת יתפסו את אחד הגנבים וילמדו אותו לקח". גולש אחר הגיב, "וזו הסיבה שאני ישן עם אקדח מתחת הכרית". אחת הנשים הגיבה. כי נגנבו מהבית תכשיטים שלה עם 2000 דולר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום