רון קובי תועד תוקף את המנוח וסולק מהלוויתו

דרמה לילית: אמש נערכה הלוויתו של איש השכונות ויו"ר ועד שיכון א' אמנון כהן ז"ל שנפטר בפתאומיות. בתיעוד וידאו מהטיילת בעיר מלפני מספר ימים, נראה קובי נוזף קשות במנוח • אמש הוא סולק מההלוויה לאחר תגרה עם חברי המועצה

חדשות בארץ 1.9.2019 | 13:27

דרמה שוברת שיאים רון קובי ואמנון כהן ז"ל צילום: צילום מסך


נדמה כי בעיר טבריה בכל יום שחולף, מצטרף אליו גם הקו האדום וקובע שיא חדש. אמש נערכה בעיר הלוויתו של איש השכונות ויו"ר ועד שיכון א' אמנון כהן ז"ל שנפטר בפתאומיות.

המנוח תועד לפני מספר ימים בטיילת העיר טבריה, כאשר רון קובי ראש העירייה ניגש אליו בחמת זעם ומטיח בו דברים קשים, "אתה טברייני שעושה פרובוקציות. תתבייש לך," נשמע קובי אומר לאמנון כהן ז"ל.

בטבריה כבר ממהרים מתנגדיו של קובי לטעון, כי ההתקפה הבוטה של קובי במנוח, הביאה להתדרדרות במצבו ולפטירתו הפתאומית, אך כמובן אין לכך כל אישושים פורנזיים.

הדרמה המרכזית התחוללה אמש (מוצ"ש) כאשר רון קובי הגיע להלוויה של המנוח, אך במהרה ספג במקום קריאות רמות מצד המשתתפים, "רשע, תסתלק מפה" נשמעים הקולות בתיעוד.

 

חבר המועצה רפאל טרבלסי תושב השכונה וחבר אישי של המנוח, סייע למשפחה בסידורי ההלוויה, שם נודע לו כי בכוונת קובי להגיע ללוויה בכדי לקבל תשומת לב וליצור פרובוקציה.

טרבלסי עדכן מיד את משטרת ישראל (תחנת טבריה), אשר ביקשו וניסו בכל דרך לשכנע את רון קובי לא להגיע ללוויה. 

על אף כל זאת, רון קובי הגיע ללוויה והשוטרים ביקשו ממנו בתחנונים לא לרדת מהאוטו ולא ליצור פרובוקציות מיותרות.

מספר דקות לפני תחילת הלוויה יצא רון קובי מרכבו ואז החליטו יוסי נבעה, מנכ"ל מוסדות רבי מאיר, מקום עבודתו של המנוח יחד עם רפאל טרבלסי ללכת ולבקש ממנו אישית לא לבוא.

נבעה, שניסה ראשון לדבר לליבו של קובי נענה בסירוב מוחלט מצד קובי ואז פנה טרבלסי לקובי וביקש ממנו בצורה יפה ומכובדת לא להשתתף בלוויה ושייתן כבוד אחרון לנפטר.

טרבלסי טוען, כי במהלך חילופי הדברים בינו לבין ראש העירייה, האחרון תקף אותו פיזית, דחף אותו ואף בעט ברגליו.

לאחר שראה קובי מאות אנשים צועקים לעברו ואת אי הסכמת המשטרה לאבטח אותו במהלך מסע הלוויה, הוא חזר לרכבו ושב על עקבותיו.

בסיום מסע הלוויה, נסעו חברי מועצת העיר רפאל טרבלסי ויוסף בן חמו להגיש תלונה במשטרה על התקיפה הפיזית מצידו של קובי, שם הופתעו לגלות את קובי שהגיש תלונה על אלימות מצידם.

המשטרה הוציאה צו הרחקה לשני הצדדים למשך 5 ימים.

חבר מועצת העיר רפאל טרבלסי מגיב על האירועים ואומר: "רון קובי איבד את זה. רואה שכבר לא מתייחסים לאלימות המילולית שלו, עבר לאלימות פיזית. אני מצפה מהמשטרה להעניש בחומרה את קובי על מעשיו".

"הפעם נחצה קו אדום מסוכן כאשר קובי השתמש נגדי ונגד יוסף בן חמו באלימות. אסור שזה יעבור על סדר היום! דין ראש עירייה שווה בדיוק לדין כל תושב במדינת ישראל. רון קובי אינו מעל החוק."

יוסף בן חמו מגיב ואומר : "כשנראה שיש קו אדום אותו לא ניתן לחצות, מוכיח רון קובי שוב ושוב שאין לו קווים אדומים. על אף בקשות רבות, הן מצד המשפחה, החברים, שוטרי משטרת ישראל ואף מצידנו (טרם תחילת הלוויה פניתי לעוזרו ליאור פרץ בבקשה שימסור לו לא להגיע) - בחר קובי לזלזל בכבוד המת ולהגיע וליצור פרובוקציה באדם יקר, אשר לפני ימים ספורים השתלח בו בבוטות".

"קובי עלה מדרגה ופגע פיזית בחברי מועצה מכהנים, נבחרי ציבור בדיוק כמוהו, ואלו דברים שלא ניתן לעבור עליהם לסדר היום. כולי תקווה שמשטרת ישראל תעשה כל שלאל ידה לעצור את התופעה החמורה והמסוכנת שנקראת רון קובי. מכאן אני מוסר תנחומים למשפחת כהן, ומאחל שלא תדעו עוד צער".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום