"במאה שערים היו 120% הצבעה, יש תחיית המתים" • השקרים של ליברמן

יו"ר ישראל ביתנו איווט ליברמן ממשיך להסית וטוען כי בקלפי במאה שערים אחוז ההצבעה עמד על 120%. הנתונים מלמדים אחרת • על הבחירות: "אם לא יהיו לנתניהו 61 ממליצים - בליכוד יחליפו אותו, מי שמינה את גנץ לתפקיד הרמטכ"ל היה נתניהו"

חדשות בארץ 31.8.2019 | 23:12

פלאש 90

יו"ר ישראל ביתנו ממשיך להסית נגד המגזר החרדי: בראיון לערוץ 13 התייחס לסוגיית המצלמות בקלפיות ואמר "צריך להבין שאנחנו חיים במציאות שכל מצלמים. בכל צומת, בכל חנות, בכל פרוזדור, בבתים פרטיים – יש מצלמות. הולכים ברחוב יש מצלמה, אז לדבר במושגים של פרטיות זה לא נכון. אנחנו יודעים לפחות בשני מגזרים, גם אצל הערבים וגם אצל החרדים, על הרבה מאוד אי סדרים ושאלות לגבי ההצבעה. כשאני הסתכלתי על הבחירות באפריל, במאה שערים היו 120% הצבעה. אצל חרדים יש ביום הבחירות תופעה של תחיית המתים. כולם באים ומצביעים".


נתוני הצבעה בשכונת מאה שערים. צילום מסך: ועדת הבחירות

נציין כי באף קלפי חרדית בישראל לא הגיעו ל90% הצבעה. שתי הקלפיות היחידות בישראל שהגיעו לאחוז בלתי אפשרי (סביבות ה95%) הן במגזר הערבי ושתיהן נחקרות על ידי ועדת הבחירות והמשטרה. כפי שחשף העיתונאי שמואל בן צבי ב'חדשות JDN'.

ליברמן התייחס גם לאפשרות שתקום הנהגה חדשה מהליכוד ואמר כי "אם אחרי סבב פגישות אצל הנשיא אצל, לנתניהו לא יהיו 61 ממליצים – ברור שלמחרת היום הליכוד יחליפו אותו. שלא יהיה ספק. אבל אני חוזר ואומר – מי שמינה את גנץ לתפקיד הרמטכ"ל היה נתניהו, מי שחילק לו הכי הרבה שבחים היה נתניהו – אז אני מאוד מפקפק בקביעה שהם פוסלים ישיבה איתם. זה תלוי באיזה יום שאלת את בני גנץ ובאיזו אוזן. יש מעט מאוד פוליטיקאים שאת יכולה לסמוך עליהם. ראיתי רק עכשיו את פייגלין יום אחד אומר ככה יום אחרי מתחלף. ראיתי גם את אבי גבאי אמר מה שאמר והיה רגל וחצי בממשלה של נתניהו".

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום