נתניהו שוחח עם מקרון: "כעת זה לא הזמן לנהל מו"מ עם אירן"

בשיחה שהתקיימה ביוזמת הצד הנשיא הצרפתי אמר נתניהו כי "ישראל תגן על עצמה מפני ההתקפות נגדה ותמנע התחמשות בנשק קטלני מאויביה". בתוך כך הרמטכ"ל כוכבי ערך סיור בגזרה הצפונית - כשברקע המתיחות של הימים האחרונים

מדיני 30.8.2019 | 16:40

אבי אוחיון, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום (שישי) בטלפון עם נשיא צרפת עמנואל מקרון כשברקע האירועים הביטחוניים בצפון והירי מעזה בימים האחרונים. נתניהו אמר שישראל תגן על עצמה מפני ההתקפות נגדה ותמנע התחמשות בנשק קטלני מאויביה שמבקשים להשמידה.

בהמשך השיחה, שהתקיימה ביוזמת הצד הצרפתי, הדגיש ראש הממשלה כי מי שנותן חסות לתוקפנות ולהתחמשות לא יהיה חסין, ושזה בדיוק הזמן הלא נכון לדון עם איראן בעת שהיא מגבירה את התוקפנות באזור.

הרמטכ"ל כוכבי בסיור בצפון | דובר צה"ל

מספר שעות לפני כן ערך הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, סיור בעוצבת "ברעם" ועוצבת "חירם" בפיקוד הצפון. בסיור השתתפו מפקד פיקוד הצפון, אלוף אמיר ברעם, מפקד עוצבת "הגליל", תת-אלוף שלומי בינדר ומפקדי הכוחות בגזרה. לאחר מכן קיים הרמטכ"ל הערכת מצב.

אמש פרסם ארגון הטרור חיזבאללה תמונות חריגות שתיעדו לכאורה תופעה מסקרנת בגזרת הגבול - ברכבי הסיור של צה"ל הוצבו בובות במקום חיילים.

   

הרמטכ"ל אביב כוכבי מבקר בפיקוד צפון | צילום: דובר צה"ל

הכתב שפרסם את התמונות, עלי שועייב, הבחין שאת רכבי הסיור של צה"ל על גבול לבנון מאיישות בובות בדמות חיילים... במקום חיילים, לכאורה. "זו בדיחה שבכירים בצבא הישראלי יודחו בגללה", צייץ הכתב בחשבון הטוויטר שלו. 

mako

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום