איום חדש: שני מאבטחים נוספים לרון קובי; מי יממן?

לאחר האירועים האלימים שהתרחשו בימים האחרנים בטיילת העיר טבריה בין ראש העירייה לבין חרדים שמחאו נגדו, אישרה המשטרה מאבטחים נוספים לקובי • מי יממן?

חדשות בארץ 29.8.2019 | 16:14

פייסבוק

לאור הסערה שמתחוללת בימים האחרונים בעיר טבריה - שבאה לידי ביטוי בהתנגשויות חוזרות ונשנות בין החרדים הרבים הנופשים בעיר וכן מקומיים לבין ראש עיריית טבריה רון קובי ואנשיו, אישרה המשטרה שני מאבטחים נוספים לראש העירייה.

עד היום, הסתובב רון קובי עם מאבטח אחד לצידו וכאשר הדברים החלו להתלהט, הגיעו למקום שוטרי משטרת טבריה כדי להפריד בין הניצים ופעמים אף הוזעקו למקום שוטרי יס"מ. 

שמעון כהן, בעל העיתון "מקומי טבריה" מספר ל'בחדרי חרדים', כי עלות שכרו של המאבטח הצמוד לראש העירייה קובי, הוטל עד היום על משרד הפנים וכעת עלתה שאלת המימון של שני המאבטחים הנוספים. משרד הפנים מצידו מוכן לממן עלות של מאבטח אחד ועלות המאבטח השני תוטל על חשבון קופתה הריקה של עיריית טבריה.

עוד מספר כהן, כי ככל הנראה בידי המודיעין המשטרתי מצוי מידע בעניין, אך אינו מדווח לציבור ובשל כך התקבלה ההחלטה על הוספת המאבטחים. 

יצויין, כי בכדי לקבל את מימון העירייה למאבטח הנוסף, המועצה צריכה לאשר זאת, דבר שלא צפוי לקרות בעתיד הקרוב, כיוון שכידוע לרון קובי אין רוב במועצה.

אחד מתושבי טבריה אומר: מדוע המאבטחים על חשבוננו במלחמה שלו עם דרעי, למה מכיסנו זה צריך לצאת? זה שהוא מתגרה בחרדים הטבריינים - לא צריך להיות ממומן על ידנו. מה חטאנו ומה פשענו?

תושב אחר אומר, כי חייבים להתמודד מול חבורות צעירים שבאים מחוץ לטבריה ומסכנים את ביטחון אנשי ציבור מקומיים, מפרים את השקט, השלווה והביטחון במרחב הציבורי.

תגובתו של ראש העיר טרם התקבלה ותפורסם מיד כשתגיע.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום