יוחנן וחנה נהרגו עם בתם הפעוטה בהתרסקות

יוחנן וחנה גולדשטיין - זוג מוזיקאים יהודים מלונדון, התרסקו מעל הרי האלפים השוויצרים, כשמטוסם הפרטי התנגש בצלע ההר. האירוע התרחש במהלך חופשה אותה קיימה המשפחה בשוויץ

חדשות בעולם 29.8.2019 | 13:50

פלאש 90

יונתן וחנה גולדשטיין, זוג מוזיקאים מפורסמים מלונדון, נהרגו יחד עם בתם בת השבעה חודשים בהתרסקות מטוסם הפרטי.

יונתן גולדשטיין, מלחין עטור פרסים, טס במטוס פרטי יחד עם אשתו המוזיקאית ובתם התינוקת. הם נהרגו כאשר המטוס התרסק באיזור הרי האלפים בשוויץ - במהלך חופשה משפחתית.

יונתן גולדשטיין בן 50, הוא טייס חובב מנוסה, הטיס את המטוס עם מנוע יחיד מסוג פייפר Arrow IV שהתרסק בגבול בן איטליה לשוויץ 90 דקות לאחר ההמראה.

החוקרים בודקים את ההריסות כדי לקבוע את סיבת ההתרסקות בה נהרגו יונתן וחנה גולדשטיין ובתם ססקיה בת השבעה חודשים.

המטוס, בדרכו לאיטליה, פגע בצלע ההר בגובה של 6,100 רגל בערך בשעה 10.30 בבוקר ביום ראשון האחרון, כך מדווח ה'טלגרף' הבריטי.

הזוג, שהתגורר במרכז לונדון, התחתן לפני שלוש שנים ובתם ססקיה, נולדה בתחילת השנה. בהצהרה לתקשורת אמרו קרובי משפחה: "כולנו הרוסים מהחדשות על מותם של יונתן, חנה, וססקיה. אהבנו את כולם כל כך, הם כל כך חיו יחד בשמחה, ואנחנו נתגעגע אליהם נורא".

הרשות הפדרלית של שוויץ חוקרת את ההתרסקות. דובר המשטרה ב'קנטון ואלה' השוויצרית אמר ל'טלגרף', כי "מוקדם לומר מה גרם להתרסקות."

עד ראיה שטייל ​​בהרים סיפר, כי הבחין בשני חפצים בוערים נופלים ואז שמע שני פיצוצים חזקים. כריסטיאן מרז, בן ה-63, מדורנק, שוויץ, אמר לעיתון מקומי, כי ראה שני אנשים ממהרים לעבר המטוס בניסיון נואש לעזור, אך הם לא הצליחו להגיע להריסות בגלל החום האדיר של הלהבות.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום