הטרוריסט הטיפ שיגר את הרחפן ומת

משעשע: מחבל המשתייך לדעאש שתכנת ושיגר רחפן ממולכד, לא ציפה שהוא יהיה הנפגע ממנו | בגלל שהסוללה נחלשה הרחפן שב אליו והרג אותו 

חדשות בעולם 28.8.2019 | 23:09

"גרם לנו לצחוק לא קטן" רחפן. אילוסטרציה צילום: pixabay


טרוריסט טיפש של דאעש נהרג מפצצת רחפן ממולכד, שהוא הפעיל בעצמו, לאחר שהסוללה נחלשה, מה שגרם לרחפן לחזור הישר למפעילו הטרוריסט ולהתפוצץ עליו. הטרוריסט כיוון את הרחפן הממולכד לעבר כוחות בעלות הברית במוסול בצפון עירק.

הוא תכנן את הרחפן שיוכל לשאת חומר נפץ מפלסטיק ותכנן לפוצץ אותו על חיילים הממוקמים בעיר, אולם התוכנית שלו השתבשה, כיוון ששכח להטעין את המכשיר מספיק זמן בשביל המשימה, כך שברגע שהמכשיר הרגיש שאין לו מספיק כוח למשימה, הוא חזר לבסיס האם שלו, ואז התפוצץ על הטרוריסט. כך דווח באתר "דה סאן" הבריטי.

הרחפנים מתוכנתים לחזור לבעלים, כדי למנוע מהבעלים לאבד את הרחפנים. כוחות בעלות הברית, מכשירים חיילים עיראקים הנתונים להתקפות מרחפנים.

גורם ביטחוני אמר לאתר 'דה סאן': "אנו מקבלים מודיעין מהמקומיים על פעילות וטקטיקות של האויב, נודע לנו שהאידיוט הזה חיבר את הרחפן שלו עם חומר נפץ, אך נהרג כשהסוללות שלו נחלשו. זה התפוצץ מעל ראשו, וזה גרם לנו לצחוק לא קטן אבל איום הרחפנים הוא אמיתי מאוד".

הקרב על מוסול הסתיים רשמית בשנת 2017, אך כוחות בריטיים עדיין מאמנים חיילים עיראקיים שם.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום