הצעירים תקפו את החרדית עם סכין ופטיש

חרדית בת 48 - מנהלת קייטרינג בעיר ליקווד - הותקפה שלשום בלילה על ידי שודדים שאיימו עליה בסכינים. הם גנבו את ארנקה, ניפצו את מכשיר הטלפון שלה ונמלטו

חדשות בעולם 28.8.2019 | 14:47

רעולי פנים משטרת ליקווד צילום: משטרת ליקווד

 

מנהלת קייטרינג בלייקווד, הותקפה שלשום בלילה בעסק בו עבדה בסביבות השעה אחת בלילה. המקום היה פתוח מאחר ועובדים בו מעבר לשעות העבודה הרגילות.

שני צעירים ובידיהם סכינים, נכנסו לתוך העסק ותבעו מהאשה החרדית את הכסף מהקופה. לאחר שלא מצאו שם כסף, הם גנבו מהאשה את ארנקה שהכיל כסף מזומן, ונמלטו מהמקום. כך מדווח האתר 'לייקווד סקופ'.

הצעירים נכנסו לקיטרינג 'גרינוואלד' בלייקווד, שם פגשו אשה בת 48 שעבדה במקום, המנהלת הגיעה למקום חצי שעה קודם לכן, שני השודדים אפרו אמריקנים צעירים, דרשו מהאשה כסף, היא אמרה להם שהיא לא יודעת היכן הכסף, אז חטפו השודדים את ארנקה מהתיק שהיה תלוי על כסא סמוך, גנבו משם סכום גדול של מזומנים, ולפני שנמלטו ניפצו את הטלפון הסלולרי של האשה עם הפטיש.

לאחר שעזבו את המקום, האשה הסתגרה באחד החדרים מפחד שהם עדיין מסתובבים בבניין וצעקה לעזרה. עובר אורח ששמע צעקות מהבניין הזעיק את המשטרה.

על פי הדיווח, השודדים נראו באזור עם פנים מכוסות כשהם לובשים כפפות.

גולשים מלייקווד הגיבו לאירוע, אחד מהם כתב, ששני השודדים מסתובבים ככה תקופה, הם מסתובבים בכל שעה ובכל מקום, ושודדים ללא הפרעה. גולש נוסף תהה, מה עושה אשה לבדה בבניין של הקייטרינג אחרי חצות לבדה, וזה חוסר אחריות משווע.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום