שלימות בהכל: מאות ליוו את בני בריף ז"ל

במסע הלוויה קורע לב הובא הבחור החשוב בנימין אשר בריף ז"ל, מבחירי ישיבת מיר-ברכפלד -  למנוחות • ראשי ורבני הישיבה ספדו לו ואחיו מוטי נפרד ממנו בדמעות וסיפר על השיחה האחרונה בערב שבת

חרדים 28.8.2019 | 12:54

צפו בתיעוד מאות ליוו את בני בריף ז"ל צילום: אלי שלזינגר

 

מאות בני אדם השתתפו הבוקר (רביעי) במסע ההלוויה קורעת הלב של הבחור החשוב בנימין אשר (בני) בריף ז"ל, מבחירי ישיבת מיר-ברכפלד, שנפטר הלילה לאחר מחלה קשה ממנה סבל במשך שלוש שנים.

המנוח הוא בנו של איש החסד ר' שוקי בריף יבדלט"א, מוותיקי המתנדבים בארגוני ההצלה וזק"א ת"א. מסע ההלוויה יצא מבית משפחת בריף ברחוב סוקולוב 38 בבני ברק לבית החיים סגולה שבפתח תקווה. 

במסע הלוויה הספידו ראש ישיבת מיר ברכפלד, הגאון רבי נועם יצחק אלון, הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן, הגאון רבי יצחק אזרחי, ואחיו מוטי בריף. כלל המספידים עמדו על דמותו הגדולה של בני ז"ל, שהיה סמל ודוגמא לשלמות - גם בבין אדם למקום וגם בבין אדם לחבירו. 

אחיו מוטי ספד לו וסיפר: "ביום שישי, אחרי שהתחילה ההידרדרות הגדולה, היית בדרך לבית החולים בארה"ב להקרנות וזה היה ממש לפני שבת. התקשרתי אליכם, אתה אומר לי 'מוטי, מאוד כואב לי, אני לא יכול לדבר. אני כבר סגרתי את הטלפון. אבל אז, שתי דקות לפני הדלקת נרות כאן בישראל, אני מקבל טלפון בבית - בני רוצה לדבר איתך". 

רבני ארגון זק"א תל אביב, מפקדי היחידה ומתנדביה, משתתפים באבלו הכבד של המתנדב המסור שוקי בריף. בעקבות הבשורה המרה על פטירת בנו שהזדכך בייסורים קשים ומרים. בהמשך מעשי החסד תנוחמו.

מאות ליוו את בני בריף ז"ל צילום: אלי שלזינגר

 

מאות ליוו את בני בריף ז"ל צילום: אלי שלזינגר

 

מאות ליוו את בני בריף ז"ל צילום: אלי שלזינגר

 

מאות ליוו את בני בריף ז"ל צילום: אלי שלזינגר

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום