מפקחים עם מצלמות - לא לחרדים וערבים

בחסות ועדת הבחירות: חברת האבטחה שמגייסת אלפי מפקחים מצלמים לקלפיות שונות ברחבי הארץ - מדירה את האוכלוסייה החרדית והערבית בשל תנאי סף שהיא מציבה

חרדים 28.8.2019 | 11:17

בחסות ועדת הבחירות אנשי עסקים חרדים צילום: יח"צ

 

לקראת הבחירות, חברת אבטחה מגייסת אלפי עובדים לצורך משימות בקרה לוועדת הבחירות, כדי שיהיו מפקחים עם מצלמות גוף בקלפיות שהוגדרו בעייתיות.

אברך חרדי מבני ברק פנה לכל חברי הכנסת החרדים והעיר את תשומת לבם כי למשימה המיוחדת של נשיאת מצלמת גוף בקלפי ביום הבחירות מיועדת ליוצאי צבא בלבד, מה שאומר שמרבית החרדים והערבים מודרים מעבודה זו.

"תפתחו את האתר של צוות 3, זה חברת כוח האדם של ועדת הבחירות למשימות בקרה שהוא מגייס אלפי עובדים לוועדת הבחירות שיהיו מפקחים עם מצלמות גוף מטעם ועדת הבחירות בקלפיות - בקלפיות בעייתיות קרי חרדיות וערבים", כתב האברך לחברי הכנסת.

"נו, אז מה עושים שלא יהיו חרדים וערבים? התנאי - שירות צבאי מלא. שימו לב: התנאי הוא בניגוד לחוק לכאורה של החוק לחופש העיסוק", כתב בפנייתו לחברי הכנסת, "תפתחו את האתר ותקראו - דהיינו לא חרדים וערבים!".

באתר גיוס העובדים ליום הבחירות נכתב "דרושים/ות עובדים ליום הבחירות למשימות בקרה. העבודה במשמרת יום או ערב. השכר 1,130-1,300 ש"ח. שירות צבאי מלא חובה".

ביקשנו את תגובת ועדת הבחירות והיא תפורסם לכשתתקבל.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום