בני ברק: האולם המיתולוגי סוגר את שעריו

לאחר שהפך ללא רווחי: בחסידות סוגרים את האולם המיתולוגי "אולמי ויז'ניץ" הקיים עשרות בשנים • המקום ישנה את פניו ויהפוך משכן למעונות יום • כל הפרטים ב'בחדרי חרדים' 

חרדים 28.8.2019 | 08:29

מאולם למעונות יום אולמי ויז'ניץ בבני ברק היום. צילום: יהושע הכהן

 

בהחלטה היסטורית של הנהלת מוסדות ויז'ניץ בבני ברק הוחלט על הסבת אולם השמחות המיתולוגי של שיכון ויז'ניץ ברחוב טל חיים בבני ברק, מה שכונה בפי כל "אולמי ויז'ניץ", למבנה למעונות יום לתושבי השיכון והסביבה.

בשנים האחרונות, בעקבות ריבוי ובניית אולמות חדשים לחתונות ואירועים, הפך האולם המיתולוגי "אולמי ויז'ניץ", או בשמותיו שהתחלפו מידי פעם "שמחת המלכות" ו"עטרת", ללא רווחי עקב התחרות וכך, האולם ששימש את תושבי האזור עוד מימי בניית שיכון ויז'ניץ לפני עשרות שנים, הפך ללא רווחי כלל.

האולם עצמו הנמצא בפאתי עיר התורה והחסידות, בגבול הקריה הצמוד לבית הקברות של העיר, החליף מספר כשרויות במשך השנים בכדי לענות על הצרכים - אך כנראה גם דבר זה לא הועיל. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בהנהלת המוסדות שוקדים בימים אלו על שיפוץ מסיבי של המבנה לצורך התאמת המבנה למעונות יום - שייבנו ברוב פאר והדר לרווחתם של כלל תושבי האזור.

יצוין כי לפני מספר שבועות נערך במקום האירוע האחרון מעמד כבוד התורה לתלמידי הישיבה לצעירים של החסידות בהשתתפות הרבי מויז'ניץ, שביקר במקום בפעם האחרונה בתור אולם שמחות. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום