ירידה משמעותית במחירי הדלק רק לאחר טיולי בין הזמנים

התחזקות שער השקל תשפיע ככל הנראה ותוריד לנו משמעותית את מחיר הבנזין • הירידה צפויה להתרחש רק במוצ"ש ראש חודש אלול, אז כולם חוזרים מבין הזמנים • למרות הירידה, בחישוב שנתי עדיין יש עלייה במחירים זאת בהתאם למחירי הדלק בעולם

רכב ותחבורה 27.8.2019 | 18:44

הדס פרוש, פלאש 90

לאחר עליה מינורית בסוף החודש הקודם, כשבשאר העולם עלה הדלק בשיעור הרבה יותר גבוה, השקל החזק מסייע לנו שוב וצפויה ירידה משמעותית במחיר הדלק, לקראת סוף החודש הלועזי הנוכחי.

בענף האנרגיה מעריכים כי נפילת ערכו של הדולר (שעומד היום על קצת יותר מ-3.5 שקל לדולר אחד) ועדכוני מחירי הנפט בעולם עשויים להביא להוזלה משמעותית של 20 אגורות במחירו של ליטר דלק 95 אוקטן.

המשמעות: המחיר לליטר בשירות עצמי כולל מע"מ יעמוד על 6.06 ₪ – הקרוב ביותר ל-6 שקלים מאז פברואר. כיום עומד מחיר של ליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן על 6.26 ש"ח לליטר.

במידה ואכן יחול השינוי, הוא ייכנס לתוקפו במוצאי השבת הקרובה, אור לא' באלול, ה-1 בספטמבר 2019 למניינם, אך כאמור עדיין לא נקבע המחיר ומדובר בהערכות בלבד.

בחודשים האחרונים, כמדי סוף חודש לועזי, התעדכנו מחירי הדלק למטה – אחרי עליה של 4 חודשים ברציפות מאז תחילת 2019. בחודש שעבר עלה המחיר באגורה אחת בלבד לליטר בנזין.

למרות הירידה הצפויה, בשל העליות המחירים הגבוהות בתחילת השנה, עדיין יש בחישוב שנתי עליה של כמה אגורות במחיר הדלק, זאת בהתאם למחירי הדלק בעולם.

שינויי מחירי הבנזין מאז תחילת 2019: ינואר – ירידה של 18 אגורות; פברואר – התייקרות של 8 אגורות; מרץ – התייקרות של 21 אגורות; אפריל – התייקרות של 20 אגורות; מאי – התייקרות של 19 אגורות; יוני – ירידה של 14 אגורות; יולי – ירידה של 12 אגורות; אוגוסט – התייקרות של אגורה אחת.

ביזנעס

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום