דרומיים שימו לב: ביטולי רכבות בדרום בסוף השבוע הבא

בשל שיפוץ מקטע של קילומטר מסילה, רכבת ישראל מודיעה על שינויים ברכבות בדרום ביום שישי ו' אלול ובמוצ"ש ח' אלול • חלק מהתחנות לא יפעלו כלל וחלק מהקווים יפעלו רק בחלק מהמסלול • חברות האוטובוסים יתגברו את ההיסעים בזמני השיפוץ

רכב ותחבורה 27.8.2019 | 19:57

אילוסטרציה | הדס פרוש, פלאש 90

רכבת ישראל ממשיכה בפיתוח ושדרוג התשתית המסילתית ברחבי הארץ וכחלק מתוכנית התחזוקה השנתית, יבוצעו באזור אשדוד עבודות תשתית לתחזוק, שדרוג והחלפה של כקילומטר מסילה.

בשל העבודות, ייסגר מקטע המסילה הסמוך לאשדוד, מהלילה שבין חמישי לשישי, אור לו' באלול – 6.9 בשעה 00:01 ועד יום שישי עם סיום השירות וכן ממוצאי השבת ז' באלול 7.9 עם תחילת השירות ועד ליום ראשון ח' באלול 8.9 בשעה 4:00 לפנות בוקר.

בזמנים אלו תחנות אשדוד עד הלום ויבנה מזרח יהיו סגורות לשירות, ובתנועת הרכבות באיזור יחולו  שינויים:

רכבות בקו הפרברי אשקלון-לוד (בשישי)ובנימינה (במוצ"ש) יחלו ויסיימו את נסיעתן מצפון, בתחנת רחובות לאורך כל זמן המבצע (שישי ומוצ"ש).

רכבות בקו הנגב המערבי (באר שבע-שדרות-אשקלון-ת"א ההגנה):

ביום שישי ו' באלול 6.9 יחלו ויסיימו את נסיעתן מדרום בתחנת אשקלון. ומכיוון צפון (תל אביב ההגנה) לא יופעלו. ביום זה תחנות חולון, בת ים, ראשל"צ משה דיין, יבנה מערב ואשדוד עד הלום יהיו סגורות לשירות בקו.

במוצ"ש יופעלו במתכונת מפוצלת: יחלו ויסיימו את נסיעתן מדרום בתחנת אשקלון, ומצפון בתחנת יבנה מערב. ביום זה תחנת אשדוד עד הלום תהיה סגורה לשירות.

בימים אלה יתוגברו קווי האוטובוס באיזור הדרום.

לנוסעי הרכבת בימים אלה מומלץ להתעדכן בפרטים המלאים באתר רכבת ישראל וביישומון.

למידע נוסף על שירות ותגבור קווי האוטובוסים הסדירים: מוקד כל קו של משרד התחבורה *8787 ובאתר.

ביזנעס

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום