טרגדיה קשה: הבחור בנימין אשר בריף ז"ל

ברוך דיין האמת: הבחור בנימין אשר בריף ז"ל מבחירי ישיבת מיר ברכפלד נפטר לאחר מחלה קשה בגיל 21. הלוויתו מחר מביתו בבני ברק לבית החיים סגולה

ברוך דיין האמת 27.8.2019 | 22:17

רחשי לב

טרגדיה בישיבת מיר ברכפלד: הבחור החשוב בנימין אשר (בני) בריף ז"ל מישיבת מיר ברכפלד נפטר לבית עולמו בבית החולים שיבא בתל השומר בגיל 21 לאחר מחלה קשה שחלה בשלש שנים האחרונות. 

אתמול (שני) הוא שב מטיפולים קשים בארה"ב לשם המריא לפני כמה חודשים, בתקופת מחלתו הוסיפו לו את השם "רפאל" כסגולה לרפואה, והערב הוא נפטר לבית עולמו למגינת לב חבריו הרבים ובני משפחתו. 

בנימין אשר ז"ל נולד בבני ברק בז' כסלו תשנ"ח לאביו המתנדב המסור איש החסד ר' יהושע שמעון (שוקי) בריף שיבלחט"א ולאמו מרת חנה שתחי'. 

בישיבת מיר ברכפלד עשה חיל בלימודיו והיה חביב על רבותיו ראשי הישיבה, לצד היותו בחור חבורתי. "הוא היה מבחירי הישיבה ממש" מספרים חבריו ל'בחדרי חרדים'.

בסוף זמן חורף בהיותו בשיעור א' לפני שלש שנים חלה במחלה הנוראה והוא התעקש להמשיך ללמוד בישיבה בכדי להספיק את סדר החזרות של הלימודים בסוף הזמן. 

מאות בני הישיבה מבכים מרה את הסתלקותו של אחד המיוחדים שבבני החבורה שהיה סמל ודוגמא להתמדה ומידות תרומיות מיוחדות בעדינות נפש. 

הותיר אחריו את הוריו המסורים שהתמסרו אליו בכל תקופת מחלתו ועזבו את כל עיסוקיהם ולא משו ממיטת חליו, ואת אחיו ואחיותיו. 

אביו ר' שוקי שבעקבות מחלת בנו רכש ניסיון וידע רב בכל מה שקשור למחלה הקשה והממאירה, נהיה כתובת לעזרה למשפחות החולים שם היה לעזר לכל אחד ואחד. ובפרט בבית החולים שיבא בתל השומר, כל משפחה של"ע גילו אצל הילד שלהם את המחלה שוקי היה לצידם לעזור להם להתמודד. 

מסע הלוויה מחר (רביעי) בשעה 11:00  בבוקר מביתו ברחוב סוקולוב 38 בני ברק לבית החיים סגולה שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום