לאחר שרקד בחתונה: התעורר וגילה לתהדמתו שהפך משותק

בחור ישיבה מישיבת דרכי תורה בניו יורק, רקד וביצע פעלולים בשמחת חתונת ביתו של רבו וכשקם בבוקר שלמחרת גילה לתדהמתו כי רגלו השמאלית הפכה משותקת • "ביקשתי מראש הישיבה, שיבקש מהבחורים שיקבלו על עצמם להגיד את הברכה 'אשר יצר' בכוונה מלאה"

חדשות בעולם 27.8.2019 | 14:49

בזכות 'אשר יצר' יוסי הכט צילום: באדיבות המצלם

 

יוסי הכט, בחור ישיבה מישיבת דרכי תורה, מפאר רוקאווי שבניו יורק, התעורר בוקר אחד וגילה שרגלו השמאלית יצאה מכלל שימוש. בשלישי לחודש יולי האחרון, הוא עבר טיפולים שהחזירו את הרגל למצבה הקודם.

בתיעוד וידאו מרגש שפרסם הבחור, הוא מספר כי למחרת חתונתה ביתו של הרב שלו, בה שימח את החתן והכלה עם מופע מיוחד, הוא גילה לתדהמתו שרגל שמאל שלו הפכה למשותקת, לא היה לו הסבר לכך והוא נכנס לטיפול רפואי במיידי. יוסי עבר צילום MRI, ועוד סדרת בדיקות וצילומים, ולאחר 10 שעות של ניתוח, הרגל חזרה לקדמותה.

יוסי התאושש מהניתוח, וסיפר קצת מה עבר עליו, "אחרי הטיפול אני הבנתי מה זה הברכה 'אשר יצר', פתאום אתה מבין מה זה גוף של אדם, איך על כל הרבה חלקיקים קטנים מרכיבים גוף של אדם, אני הבנתי באיזה מצב הייתי עם הניתוח המסובך". 

"ביקשתי מראש הישיבה שיבקש מהבחורים שיקבלו על עצמם קבלה חשובה, להגיד את הברכה 'אשר יצר' בכוונה מלאה ובעמידה במקום, ואכן 200 בחורים קיבלו על עצמם בשבילי לזכות לרפואה שלמה, לפחות פעם אחת ביום אני מבקש, את המסר הזה אני רוצה להפיץ בכל מקום אפשרי".

יוסי מספר על ההרגשה האישית שלו לאחר הניתוח, "הייתי כל כך מאושר שאני יכול לברך את הברכה הזאת בעצמי, זה ממש היה מרגש, הבנתי איפה הייתי".

יוסי דיבר על הצורך בלהתחזק ברוחניות, והזכיר את שני האברכים החשובים שטבעו בשבועות האחרונים בים בארצות הברית, הרב ראובן באומן ז"ל, והרב דוד טראוב ז"ל. הוא קרא לציבור להתחזק, וביקש להפיץ את המסר שלו.

הקמפיין שמוביל יוסי, נקרא 'אשר ליצר' הכוונה 'התפללו ליוצר'.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום