רון קובי הגיע לעכו וספג ביקורת קשה מחילונים

הקרקס הנודד: לאחר החלטת בית המשפט לאסור את קיום המופע לגברים בלבד של עיריית חיפה, יצא רון קובי לעיר עכו כדי לגייס תמיכה, אך ספג ביקרות קשה דווקא מהציבור החילוני בעיר

חדשות בארץ 26.8.2019 | 13:33

הדס פרוש, פלאש 90

על רקע הסערה סביב החלטת בית המשפט לאסור קיומו של מופע לגברים בלבד בחסות עיריית חיפה בהשתתפות צמד הזמרים מוטי שטיינמץ ומרדכי בן דוד, הגיע אמש (ראשון) ראש עיריית טבריה רון קובי לעיר עכו, שם נערכה הופעה מעורבת לציבור הכללי.

בשידור חי מעכו טען קובי, כי תם עידן המופעים הנפרדים וסיפר כי ראה דתיים במופע במקום. בהמשך דיבר עם פעיליו, שמעת לעת ניגשים לעברו תושבים מקומיים. חלקם הביאו תמיכה וחנופה, אך היו כאלה שלא.

קובי הופתע לגלות, שכמה מתושבי העיר עכו שאינם חובשים כיפה, ניגשו אליו וביקרו אותו על התעמרותו בציבור החרדי ועל יחסו המזלזל כלפי הדת.

בחור צעיר בעל מראה חילוני ניגש בזעם לקובי והטיח בו דברים על יחסו המזלזל בדת. שומרי הראש של קובי מיהרו להדוף את הבחור וטענו לעברו שאינו חושב כיפה, להפתעתם הצעיר ענה להם כי, "אני חייב להיות עם כיפה כדי להיות יהודי"?

לאחר מכן ניגש לקובי יהודי חילוני בשנות ה-40 לחייו שחזר מההופעה מלווה במשפחתו ואמר לראש עיריית טבריה, "רון אח שלי, העולם הזה הוא פרוזדור. אין כמו הדת - חיים 50-60 שנה והולכים. תהיה טוב עם הדתיים".

בהמשך השידור ניגש קובי ללוח מודעות מקומי של עיריית עכו והלין על מודעות שניצבו בו וסיפרו על הישגי ש"ס ואריה דרעי לטובת הציבור החרדי בערים השונות.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום