מייל שגוי: החברה עדכנה בטעות על ביטול טיסה

בגלל מייל שגוי ששיגרה חברת התעופה הבריטית 'בריטיש איירווייס' לנוסעים רבים ובהם חרדים ובו עדכון על ביטול טיסה, נוסעים רבים איבדו את טיסתם • אחד הנוסעים ל'בחדרי': "יש עוד מאות חרדים כמוני שלא יודעים מה לעשות"

רכב ותחבורה 25.8.2019 | 15:30

חרדים רבים נפגעו ישנים בטיסה. אילוסטרציה צילום: unsplash


עשרות אלפי נוסעים ביניהם חרדים רבים נפגעו מתוהו ובוהו השורר בחברת התעופה הבריטית 'בריטיש איירווייס', לאחר שמייל שנשלח לאותם נוסעים, גרם להם להזמין טיסה חדשה, מה שהתברר כטעות איומה.

במייל שנשלח לנוסעים, נאמר בטעות, שהטיסה שלהם מבוטלות - כלומר בסופו של דבר הם משלמים עבור שתי טיסות לאותו מקום. כך מדווח ה"דיילי מייל" הבריטי.

נוסעים רבים זעמו ותקפו את החברה מעל גבי הרשתות החברתיות. ה'שגיאה' של חברת התעופה, הגיעה בעקבות הודעה של איגוד העובדים של החברה, כי הטייסים ישביתו במשך שלושה ימים את הטיסות בחודש הבא, מה שיפגע בתכנון של נוסעים.

השביתה מתוכננת ל -9 ו - 10 ו -27 בספטמבר. כשהתאריך האחרון יוצא יום שישי לפני ראש השנה, החג נכנס ביום ראשון בערב לאחר מכן, דבר שיפגע בחרדים רבים שמתכננים לטוס ביום שישי ה-27.

אולם כעת התברר כי לחלק מהנוסעים - המספר המדויק טרם אושר - נאמר בטעות, כי טיסתם תבוטל והומלץ להם לקבוע תאריך טיסה חדש.

מדוברות חברת התעופה נמסר: "אנו מצטערים שלקוחות מסוימים קיבלו הודעת דוא"ל בטעות שאמרה כי טיסתם בוטלה בימים בהם אין שביתה, אנו ניצור קשר היום אחר הצהריים עם כל אותם לקוחות כדי לוודא שהטיסה שלהם תצא כמתוכנן, אנו מצטערים על כל הבלבול וחוסר הנוחות שגרמו לכך."

נוסעים רבים זעמו על כך שהם לא מסוגלים לשלם עבור טיול נוסף, כך שהם יפסידו את החופשה שתכננו. לטענת הנוסעים הרבים, הקווים במהלך סוף השבוע נפלו, ולא היה ניתן ליצור קשר עם החברה.

אחד מאותם נוסעים, חרדי מלונדון, אליעזר פרישמאן, מספר ל"בחדרי חרדים", כי הוא לא יודע מה יהיה, "יש לי טיסה בעשירי לספטמבר הקרוב, ואני קיבלתי שתי הודעות שהטיסה שלי מבוטלת, אני לא יודע מה המצב שם, הקווים שם עמוסים, אין לי איך ליצור קשר, יש עוד מאות חרדים כמוני שלא יודעים מה לעשות, אולי פשוט נחכה קצת שירגע הלחץ, בינתיים אין לי מושג מה אני עושה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום