הוארך מעצר נערי השוליים מבית שמש

המהומה בשכונת החרדית בבית שמש: הצהרת תובע הוגשה נגד שלושה נערי שוליים מבית שמש החשודים בניקוב צמיג ניידת משטרה, שלושה קטינים נוספים נחקרו ושוחררו בתנאים

חדשות בארץ 21.8.2019 | 15:35

אילוסטרציה | יונתן זינדל, פלאש 90

בשבוע הבא פרקליטות מחוז ירושלים צפוייה להגיש כתב אישום נגד שלושה נערי שוליים, החשודים כי ניקבו צמיג ניידת משטרה ברחוב נהר הירדן בבית שמש ואף ניסו לחטוף אקדח טייזר משוטר, מה שהביא לתגובת השוטרים - ירי באוויר. 

במוצאי שבת האחרונה, הוזעקו שוטרים לרחוב נהר הירדן שבשכונה החרדית בבית שמש, בעקבות דיווח על הקמת רעש וקטטה בפארק ציבורי. עם סיום הטיפול באירוע וחזרתם לניידת, הבחינו השוטרים בצמיג הניידת כשהוא מנוקב ובחשוד שנמלט מהמקום והם ניסו לעצרו.

מספר נערים במקום החלו להתגודד ולתקוף באלימות את השוטרים, במטרה למלט את העצור, ובכך אילצו את השוטרים בשל חשש לחייהם לבצע ירי באוויר, דבר שהניס את החשודים, ואפשר לשוטרים לעצור שניים מהם, בהמשך הלילה נעצר חשוד שלישי, בני 18-20.

כפי שדווח בתחילת השבוע, הצעירים ניסו לחטוף מידי השוטרים את מכשיר הטייזר. הם חשו שהמצב זה אליו נקלעו - מעמיד אותם בסכנה, הם שלפו את אקדחיהם וירו באוויר כאות אזהרה, מה שבסופו של דבר עזר כדי להרחיק את הפורעים.

במהלך הימים האחרונים המשיכו במשטרה בפעולות החקירה על מנת להגיע לזהותם של כלל החשודים שעל פי החשד היו מעורבים בתקיפה, ונעצרו שלושה חשודים נוספים, קטינים, ששוחררו בתנאים בבית המשפט.

מעצרם של שלושת החשודים שנעצרו במוצ"ש, הוארך היום (רביעי) עד ליום ראשון הקרוב, זאת לאחר שפרקליטות מחוז ירושלים הגיש הצהרת תובע בכוונה להגיש כבר בשבוע הבא כתב אישום נגד השלושה. 

במשטרה מציינים, לא ייתכן ששוטרים המגיעים לקריאתו של אזרח המבקש לקבל שירותי משטרה, יותקפו באלימות ע"י פורעי חוק. אנו רואים בחומרה כל ניסיון לפגוע בשוטרים, ברכוש משטרת ישראל ובעבודתם, בייחוד כשמדובר בתקיפה אלימה. וכפי שפעלנו במקרה זה והגענו לכלל המעורבים במעשה החמור ומיצוי הדין עמם, כך נפעל גם בעתיד באמצעות כל הכלים העומדים לרשותנו.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום