הסתה בוטה: הדרישה החדשה של 'ישראל ביתנו'

הקמפיין הסמי אנטישמי שמנהלת מפלגת ישראל ביתנו נמשך, כעת מגיעה דרישה חדשה והיא להציב מצלמות בקלפיות הממוקמות בריכוזים החרדיים • "החשש מזיופים בקלפיות במגזר החרדי הוא אמיתי"

פוליטי 21.8.2019 | 19:44

יונתן זינדל, פלאש 90

הקמפיין של ישראל ביתנו, שכידוע אינו מתמקד כלל בעשייה של המפלגה עבור האזרח, אלא אך ורק בהסתה בוטה כנגד הציבור החרדי - נמשך. כעת מגיעה דרישה חדשה מטעם ישראל ביתנו שכל תכליתה היא לעורר עוד יותר את שיח ההסתה.

מפלגתו של אביגדור ליברמן דורשת להציב מצלמות בקלפיות הממוקמות בריכוזי החרדים, בדומה למצלמות שמציבים במגזר הערבי מחשש לזיופים.

חבר הכנסת עודד פורר הודיע, כי בכוונת 'ישראל ביתנו' לפנות ליושב ראש וועדת הבחירות - השופט חנן מלצר ולדרוש ממנו להציב מצלמות בקלפיות הממוקמות בשכונות החרדיות וכן להציב משקיפים מטעם המפלגה בכל הריכוזים החרדים.

לדבריו, "החשש מזיופים בקלפיות במגזר החרדי הוא אמיתי, אחוזי הצבעה חריגים ושמועות על כך שאפילו המתים באים להצביע מחייבים פיקוח הדוק בכוונתנו לתת 'צו 8' למתנדבים ולקרוא להם לסייע לנו כמשקיפים בקלפיות הללו".

הטענה על זיופים אינה חדשה, בחודשים האחרונים אמר חבר הכנסת אביגדור ליברמן מספר פעמים, כי בריכוזים החרדים נרשמים נתוני הצבעה של כ-120% וכן טענה קנטרנית נוספת כי "במאה שערים אפילו המתים מתעוררים ביום הבחירות."

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום