דיווח סעודי: ישראל תקפה 3 פעמים בעיראק

עיתון סעודי מדווח, כי על פי גורמים מערביים, ישראל תקפה שלוש פעמים בשבועות האחרונים מחסני אמל"ח וטילים איראניים בעיראק וזאת באישור ארה"ב ורוסיה

חדשות בעולם 21.8.2019 | 10:23

על דעת רוסיה וארה"ב שיגור טיל צילום: pixabay

 

‏ערוץ אל-ערביה הסעודי דיווח על הרוגים ופצועים בשורות הלוחמים השיעים בעיראק, בהתקפה על בסיס חיל האוויר במדינה.

בערוץ אל-מיאדין הלבנוני דיווחו, שהפיצוץ נגרם כתוצאה משריפה בבסיס. ‎‏הערוץ אל-חדת' דיווח על פיצוצים עזים שנשמעו במחסני נשק וטילים ששייכים למיליציות השיעיות במחוז סלאח א-דין.

עוד נטען, כי כלי טיס לא מזוהים הפציצו את הבסיס של המיליציות בבסיס חיל האוויר 'אל-בלד' במחוז סלאח א-דין. כך מדווח רועי קייס כתב לענייני ערבים של תאגיד השידור כאן 11.

לאחר ‏הפיצוץ התקבלו דיווחים על כלי טיס בלתי מאוישים שתקפו מחסנים של המיליציות השיעיות צפונית לבגדאד. בכירים במיליציות הודיעו על הקמת ועדת חקירה

בנוסף ‏דווח בסעודיה, כי שלושה טילים פגעו במחסני אמל"ח שאיראן שלחה לאחת המיליציות השיעיות במקום. ‏שר ההגנה העיראקי נג'אח א-שמרי הגיע אתמול לביקור בבסיס שהותקף ואמר "כי לא ניתן לקבוע כרגע מה גרם לתקרית"

עוד דווח בכאן 11, כי ‏העיתון א-שרק אל-אווסט הפרו סעודי, מדווח הבוקר מפי דיפלומטים במערב, שישראל תקפה מחסני אמל"ח וטילים איראניים בעיראק – שלוש פעמים בשבועות האחרונים, זאת בצל הבנה שהושגה בין ארה"ב לרוסיה על כך שיש לתת עדיפות לביטחונה של ישראל ולהתחקות אחר פעילותה של איראן בסוריה ובעיראק.
 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום