ח"כ עופר שלח: "אין שום דוח, הכותרות בעיתונים לא נכונות"

הדברים מגיעים על רקע פרסומים הבוקר (ידיעות אחרונות) באשר למציאת חפרפרת • לפי הפרסום מדובר בח"כ בכיר ממפלגת יש עתיד • שלח הכחיש הבוקר את קיומו של דוח בדיקה מן הסוג הזה, וגם את עצם ההפניה לח"כ ביש עתיד כאחראי להדלפה

פוליטי 21.8.2019 | 09:54

מרים אלסטר, פלאש 90

"חוסן ישראל של בני גנץ החליטה שהם צריכים להגן על עצמם במסגרת הבחירות אבל אין שום דוח, הכותרות בעיתונות לא נכונות". כך אמר הבוקר (ד') ח"כ עופר שלח, חבר מפלגת יש עתיד וכחול לבן, בראיון לרשת ב'.

הדברים מגיעים על רקע פרסומים הבוקר (ידיעות אחרונות) באשר למציאת חפרפרת, ולפי הפרסום מדובר בח"כ בכיר ממפלגת יש עתיד. שלח הכחיש הבוקר את קיומו של דוח בדיקה מן הסוג הזה, וגם את עצם ההפניה לח"כ ביש עתיד כאחראי להדלפה. לדבריו, חוסן ישראל ביצעו בדיקה פנימית במטה שלהם, ואף שילמו על הבדיקה באופן עצמאי.

שלח התייחס גם למצב בצמרת כחול לבן וטען שהם זוכים לתמיכה ציבורית רחבה. זאת על אף כל הסיפורים על חקירות פנימיות, אשר לדבריו מעסיקים רק את התקשורת. "החיבור בין יש עתיד, חוסן לישראל ותל"ם הביא יותר ממיליון ישראלים לתמוך בנו. אנחנו האלטרנטיבה לשלטון של נתניהו", אמר שלח.

באשר להסכם העודפים עם ישראל ביתנו אמר שלח "כל תמונת הגושים כפי שהכרנו בעבר, השתנתה לחלוטין. האפשרות להרכיב ממשלה קיימת גם קיימת".

גלובס

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום