הסתיימה החקירה: המדליף - ח"כ מ'יש עתיד'

סערת חקירת ההדלפות ב'כחול לבן' מלווה אותנו זה היום החמישי ברציפות והבוקר פרט חדש וחשוב - פעיל מטה וח"כ מכהן מפלג 'יש עתיד' חשודים בהדלפות לפרסומת

פוליטי 21.8.2019 | 07:08

פלאש 90

מתחמם ב'כחול לבן': בעוד במפלגה מנסים למזער נזקים ומשדרים אחדות, ב'ידיעות אחרונות' מדווח הבוקר (רביעי) כי חברת המודיעין ששכר בני גנץ בכדי להתחקות אחר האיש שעומד מאחורי שורת ההדלפות מתוך מטה 'כחול לבן', סיימה את מלאכתה והגישה לו את מסקנותיה.

על פי הדיווח בעיתון, הממצאים שקיבל גנץ לידיו, מצביעים על פעיל מטה וחבר כנסת מכהן מ'יש עתיד', כאלה שהדליפו לתקשורת חומרים רגישים שהביכו את צמרת 'כחול לבן' וגרמו נזק תדמיתי כבד.

כפי שנחשף ב'ynet', יו"ר המפלגה בני גנץ שכר בשבועות האחרונים את שירותיה של חברת המודיעין העסקי CGI Group, בראשה עומדים ראש השב”כ וח"כ לשעבר מ'יש עתיד' יעקב פרי וצביקה נווה, בכדי שיסייעו לו לגלות מי האיש שמדליף לתקשורת את הדיווחים התכופים שמזיקים נוראות לקמפיין המפלגה.

במסגרת החקירה שתלו אנשי CGI אסטרטגיות מפוברקות לניהול הקמפיין במספר גרסאות אצל כמה וכמה אישים שנחשדו כמדליפים פוטנציאליים. כך למשל אחת התוכניות שהודלפה זכתה לכינוי "צבא המגיבים של כחול לבן"והיא פורסמה לפני כשבועיים בעיתון 'ישראל היום'. בו ברגע שדבר התוכנית פורסם, גילו מיד במי מדובר. 

מ'כחול לבן' מסרו בתגובה לפרסום הבוקר כי "אין שמץ של אמת בידיעה. החשודים היחידים במערכת הפוליטית יושבים בממשלת נתניהו. בכחול לבן אין אף ח"כ שחשוד בהדלפות וחבל שניתן ביטוי לשמועות עלומות חסרות בסיס. כחול לבן נחושה להחליף את משטר נתניהו ומודעת לכך שיש גורמים פוליטיים במפלגות אחרות שמנסים לחבל במאמץ שבסופו כחול לבן תרכיב את הממשלה הבאה. כמקובל בקמפיינים פוליטיים, כמו גם במפלגות אחרות, אנו נעזרים מעת לעת בגורמי מקצוע בתחום אבטחת מידע".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום