נימול בגיל 70 ונקרא על שמו של יוני נתניהו

במסעו של ראש הממשלה נתניהו באוקראינה, נחשף יהודי בן 70 ליהדותו ושמע את סיפור גבורתו של אח ראש הממשלה - יונתן • הוא ביקש לעבור ברית מילה ויקרא שמו: 'יהונתן' 

חדשות בעולם 20.8.2019 | 18:21

ראש הממשלה התרגש ראש הממשלה והיהודי שנימול צילום: הרב משה אסמן

 

במהלך ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו באוקראינה, נחשף יהודי מבוגר כבן 70 ליהדותו ושמע על סיפור הגבורה של יוני נתניהו - אחיו של ראש הממשלה, שנפל בעת שפיקד על שחרור החטופים באנטבה במבצע שנקרא לימים על שמו - 'מבצע יהונתן'.

היהודי החליט כי הוא רוצה למול את עצמו ובמהלך הברית שהתקיימה הבוקר ביקש להיקרא בשם היהודי - יהונתן, על שמו של אח ראש הממשלה נתניהו.

בראיון שנתן הרב משה אסמן - הרב הראשי של אוקראינה לעמי מימון ברדיו קול ברמה, סיפר הרב על ההתרגשות הגדולה שהיתה בקרב הקהל שבכה מהתרגשות.

הסנדק הרב דוד נחשון, הנמצא כעת בביקור באוקראינה סיפר למימון, כי מי שהיה אמור להיות הסנדק הוא ראש הממשלה נתניהו בעצמו, אולם בשל אילוצי לו"ז שימש הרב נחשון כסנדק. "ראש הממשלה נתניהו, צפה בברית מרחוק והתרגש מאוד כשהנימול בחר לעצמו את השם 'יהונתן', הוא נפגש עם יהונתן ובירך אותו".

"ראש הממשלה הגיע לכאן ובקרב היהודים והאזרחים פה יש התרגשות מאוד גדולה, אנשים לא מודעים ובתקשורת לא מדברים על כך אבל נעשו פה הסכמים גדולים מאוד לטובת יהודי אוקראינה" סיפר הרב נחשון למימון בקול ברמה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום